Gå til innhold

Ny mus, MS Intellimouse best eller?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei!

 

Du kan jo kjøpe Ms intellimouse 3.0 eller 4.0. Jeg har intellimouse 3.0 og er veldig godt fornøyd med denne men den har en del knapper da, og det er jo negativt i dine øyne :dontgetit: . Ms intellimouse 3.0 har 5 knapper, er ikke sikker på 4.0 hvor mange den har. Hvis du skal kjøpe en annen bra mus til under 350,- med få knapper anbefaler jeg logitec mx 300 den har 4 knapper. Alle disse 3 musene passer bra til func matta og er gode til spill og internett osv...

Lenke til kommentar
Trådløse muser er verre enn verst til spilling. For det første så koster den mx 700 musa det dobbelte av 350,- for det andre er den tung, og den er mye mere upresis enn det en mus med tråd er.

Du har tydeligvis ikke prøvd MX700, så du burde ikke være så skråsikker i uttalelsene dine. Den fungerer utmerket til spilling, er ikke spesielt tung, og akkurat like presis som en hvilken som helst trådbunnet mus. Trådløse mus med Logitechs seneste optiske teknologi er absolutt å anbefalle! Jeg bruker min til spilling minst annenhver dag, og ellers til vanlig kontorarbeide hver eneste dag hele uka! Batteriet holder også fint til flere dagers bruk.

Lenke til kommentar
Trådløse muser er verre enn verst til spilling. For det første så koster den mx 700 musa det dobbelte av 350,- for det andre er den tung, og den er mye mere upresis enn det en mus med tråd er.

Du har tydeligvis ikke prøvd MX700, så du burde ikke være så skråsikker i uttalelsene dine. Den fungerer utmerket til spilling, er ikke spesielt tung, og akkurat like presis som en hvilken som helst trådbunnet mus. Trådløse mus med Logitechs seneste optiske teknologi er absolutt å anbefalle! Jeg bruker min til spilling minst annenhver dag, og ellers til vanlig kontorarbeide hver eneste dag hele uka! Batteriet holder også fint til flere dagers bruk.

Har nokk prøvd mx700 en del jo. Den er fortsatt tong! og den er mye mere upresis enn det f.eks mx 500 som er samme musa bare med tråd er. Og uansett skjønner ikke hvorfor dere skal dra inn trådløse muser i det hele tatt! Gutten skrev klart og tydeli at han ikke ville ha trådløs mus.

Endret av Jabbala
Lenke til kommentar

Den er absolutt ikke "tong", og du burde "nokk" prøve den litt "mere". Generelt vil jeg anbefalle alle Logitechmus med det nyeste øyet. Hvis suzze ikke vil ha trådløs mus fordi sånne som Jabbala snakker om ting han ikke har greie på, så er jo det litt synd. Man burde prøve de nyeste trådløse musene som har kommet på markedet den siste tiden, før man avskriver dem.

Lenke til kommentar

Er enig i at mx 700 musa er en bra trådløs mus. Faktisk den beste trådløse musa jeg har prøvd. Hvis du nå hinter til mx 900 som en av de nye trådløse musene så koster da denne 900,-. Men skjønner fortsatt ikke hvorfor du skal dra inn trådløse muse når han helt tydelig skrev at han ikke ville ha det :dontgetit: .

Lenke til kommentar

Enig :yes:

Tråløs mus sucker til spilling.

Jeg sier ikke at det ikke går an å spille med dem ,bare at du får en helt annen presisjon med tråd.

Gå for Intellimouse 4.0 for den er billig og best.

Ha på skatez og heng tråden opp i mouse bunge(fåes på microplex Bungee)

Bruk Funcsurface 1030 som underlag og voila du har det beste som kan kjøpes for penger.

Liker du Logitech sitt design eller navn bedre gå for Mx500 som er den beste musa til Logitech,ikke dyrest ,men best :D

Endret av Trinity
Lenke til kommentar
Den er absolutt ikke "tong", og du burde "nokk" prøve den litt "mere".  Generelt vil jeg anbefalle alle Logitechmus med det nyeste øyet. Hvis suzze ikke vil ha trådløs mus fordi sånne som Jabbala snakker om ting han ikke har greie på, så er jo det litt synd. Man burde prøve de nyeste trådløse musene som har kommet på markedet den siste tiden, før man avskriver dem.

Syns du trekker det litt vel lang nå, for det første så klarer jeg utmerket godt og velge om jeg skal ha trådløs mus eller ikke. Dette er ikke fordi Jabbala snakker om ting jeg ikke har greie på, hva vet vel du om hva jeg har greie på?! Jabbala er jo nesten den eneste som har prøvd og hjelpe litt her (takk til deg ;) )

Hvis det er slike poster du pleier og poste, kan du bare forsvinne for det hjelper ingen her... :mad:

Det er en grunn til at jeg velger og kjøpe slik jeg gjør:

Trådløse muser er dårlig til spill generellt, selvfølgelig mulig at en tråløs-mus til 700-900kr kan nærme seg Intellimouse-nivå, men da snakker vi om dobbel pris!

 

Har btw bestemmt meg for og kjøpe enten 4.0 eller 3.0 + fUnk matte.

Endret av suzze
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...