Gå til innhold

PlayStation 5 blir kun bakoverkompatibel med PlayStation 4-spill, ifølge Ubisoft


Anbefalte innlegg

Memento scientiam skrev (1 time siden):

Jeg gikk for ikke så lenge siden tilbake til PS2, da noen av spillene jeg fikk tak i ikke fins til nyere konsoller: Ratchet & Clank. Ellers sitter jeg fortsatt på PS3, så allverdens nedgradering var det jo ikke.

Tror du finner ratchet and clank spillene på Vita, og noen i ps now.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Iki skrev (17 timer siden):

Tror du finner ratchet and clank spillene på Vita, og noen i ps now.

Vita har jeg ikke, men jeg har demonstrasjonsversjonen til SAC på PSP, men det blir ikke helt det samme å sitte på en sånn liten enhet. Foretrekker å kunne sitte i sofaen med en kontroll i hendene, og skjermen hengende på veggen. PS Now har jeg ikke sett på, men det hadde jo gjerne vært verdt å sjekke ut. Spillstrømming er jeg ikke helt tilhenger av, men om man får eie spillene lokalt, ville det ha vært perfekt. Da må de jo gjerne omkompileres for hver av disse plattformene, noe de sikkert ikke har gjort. 
 

Croc Man skrev (12 timer siden):

Hvis man liker klassiske Ratchet & Clank spill, er emulatorene PCSX2 og RPCS3 veien å gå. Spillene ser fantastiske ut oppskalert til 4k.

Aldri hørt om. Kanskje jeg skulle sett på det. Er bare to av dem jeg spiller på PS2 uansett. 1-3 fikk jeg meg til PS3 for lenge siden, og det ser ikke så verst ut. Ellers har jeg de fleste spillene nå. Nexus kjører litt tregt på PS3. 

Lenke til kommentar

Det var da noen spesielle synspunkter synes jeg. Og hvor har du det fra at Sony holder på å gå konkurs? Rart at de er markedsledende og sett på som benchmark innen såpass mange produktkategorier da?

Personlig digger jeg PS5-designet og gleder meg til å kunne sette den opp i stua. Ser mye bedre ut enn de tidligere PS-modellenen eller styggedommen som er Xbox. Switch ser ut som et leketøy og passer heller ikke i en fin stue selv om jeg vurderer veldig å kjøpe det også nå med nye Mario Kart Home Circuit.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...