Gå til innhold

Vis meg ditt kabinett


Anbefalte innlegg

Hei. 

 

Jeg har et Fractal Design Define S2 rgb kabinett. Å et Asus Geforce RTX2070s skjermkort, samt en Corsair H150i rgb pro XT cpu kjøler. 

Jeg trenger inspirasjon til å bygge om. 

Jeg ønsker i hovedsak å sette gpu Vertikalt. Å vurderer da en Asus Rog Strix Riser cable. Noen som vet om man mister fps ved bruk av slik? 

Del gjerne bilder av ditt oppsett ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ingenting og si hvor skjermkortet ditt står så lenge den får nok luft,, kan forsåvidt hende du får mer luft ved og sette den direkte ved en inngang/mesh åpning om kabinettet har det. Har ikke noe spesielt type oppsett selv, ganske standard kabinett her dessverre.

Tror det heter "CoolerMaster Storm Scout II Advanced Gaming", det bare funker.

Så å svare på spørsmålet ditt, nei.. Tror heller skjermkortet vil yte bedre ved å være nærmere en åpning med frisk luft istedenfor og være inne/nærme prosessoren og hovedkortet.

e3: Men, du burde være obs på at du har god nok airflow/luftflyt mellom skjermkortet og kabinettet, på mitt kabinett har jeg ikke 2 slots. Men har prøvd med et gammelt radeon kort tidligere og åpningen mellom kabinettet mitt og mesh-åpningen er for liten så det varmer opp kortet mer enn om det sto vanlig på hovedkortet.

Har lest du burde ha en beskyttet kabel mellom skjermkort og
hovedkortet, men dette var bare et kjapt google søk. (appuals.com)

 

IMG_20200815_111755.thumb.jpg.9b0c4ba861ea01851dd364e57ad02296.jpg

IMG_20200815_111637.jpg

e: Trodde bildene ville være inne i en egen ramme, men de ble lagt til i posten ser det ut til.

Endret av MultiGamerClub
La til en spoiler så bildene ikke tok opp hele siden og lastet opp et nytt kabinnett bilde, la merke til en sær detalje.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...