Gå til innhold

Anbefaling/erfaring med Iphone vs Android.


Anbefalte innlegg

Har pr. nå Huawei p20 pro. Tenker å kjøpe ny mobil, men er litt usikker på hvilke jeg skal velge. Jeg er vandt med både Apple og Android. Jeg ønsker ikke å fortsette med Huawei videre. Står mellom iPhone og Samsung. Synes det er et vanskelig valg da begge har fordeler og ulemper. Vurderer å vente til den nye iPhone 12 kommer, evt kjøpe iPhone 11 pro max., men samtidig virker den nye Samsung ganske bra. 

Noen som har erfaringer med disse? Evt noe å anbefale?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De som har Apple vil anbefale Apple, de som har Samsung vil anbefale Samsung.

Tror nok ikke det endrer seg med det første. :)

Du må se hvilket av systemene du liker best, så ta et valg ut ifra det. Hardware-messig så er de såpass like at det ikke spiller noen stor forskjell om du tar mye bilder eller spiller på mobilen. Er i all hovedsak programvaren som er annerledes, og den er det jo bare du som bruker.

Lenke til kommentar

Eg tenker også at det kjem mykje ann på kva du skal bruke mobiltelefonen til. Skal du berre ringe og sende SMS så velger du det alternativet som passer din økonomi. Den store forskjellen blir tydelegare på alt det andre du kanskje skal bruke telefonen til. Skal du bruke videochat? Skylagring? Fotografering? Treng du eksternt minne? Kva treng du av appar? Er andrehands verdien viktig for deg? 

Lenke til kommentar

Jeg mener det handler om økosystemet. Har du andre produkter fra Apple, eller venner/kjæreste med slike, ville jeg valgt Apple. Personlig har jeg på godt og vondt blitt en meget god Apple-kunde med TV, telefon, laptop og stasjonær, iPad m.v. fra Apple. Alt bare funker sammen, noe som. betyr mye for meg. Jeg er godt fornøyd.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...