Gå til innhold

Anbefalte innlegg

10 minutes ago, Urealistisk said:

Skjønte du virkelig ikke at det var for å poengtere? Han ønsker ikke at det skal bli krig. Men jeg forstår greia. Vi har det så jævla bra at vi finner på noe nytt. Og så er det som sagt disse som vil bli helter og heltinner og skal liksom brenne for det ene eller det andre. Sutrefolk. De innbiller seg at de er sterke, var isåfall det som stod på Instagram profilen til de som har «rasisme i Norge» eller noe sånt: «sammen er vi sterke» haha nei, «sammen er vi svake» synes jeg passer bedre.

Jeg synes det høres ut som et idiotisk poeng gjort av noen med et pubertalt syn på krig.
Å ønske seg krig fordi man har det for godt, er kanskje likevel et  godt eksempel på at komfort ikke nødvendigvis avler frem de skarpeste knivene.

Aktivisme tar mange former, noe av det fremstår ganske teit og misforstått, eller direkte kontraproduktivt.
Å bedømme en aksjonsform basert på de dimmeste eksemplene tror jeg er ganske unyttig.

Generellt sett synes jeg det er berømmelig at noen velger å bruke av sin egen tid, for å bedre felleskapet.

  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Atib Azzad skrev (18 minutter siden):

Jeg synes det høres ut som et idiotisk poeng gjort av noen med et pubertalt syn på krig.
Å ønske seg krig fordi man har det for godt, er kanskje likevel et  godt eksempel på at komfort ikke nødvendigvis avler frem de skarpeste knivene.

Aktivisme tar mange former, noe av det fremstår ganske teit og misforstått, eller direkte kontraproduktivt.
Å bedømme en aksjonsform basert på de dimmeste eksemplene tror jeg er ganske unyttig.

Generellt sett synes jeg det er berømmelig at noen velger å bruke av sin egen tid, for å bedre felleskapet.

Hvem er du til å si hvem som er skarp og hvorfor er folk så besatt av å være skarp/smart? 
Er du skarp? 
 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...