Gå til innhold

Canal Digital Kabel = Telenor?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
23 hours ago, -Siberian- said:

Jeg finner fortsatt ikke ut hvor jeg kan strømme TV på nett via Telenor. Det som tidligere var T-We via Canal Digitals nettsider. Noen som kan hjelpe?

Hvis du tenker på å se TV m.m. via nettleseren: www.twe.no 

Logger du inn med telefonnummeret som er registrert på eier av abonnementet?

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Jeg fant feilen, og er i grunnen ikke så overrasket over at Telenors kundeservice ikke skjønner problemet, i alle fall ikke førstelinje. Feilkoden gir ingen mening, den bare peker til å hard-restarte boks. Graphyne vet de neppe hva er heller... Men min har alltid fint kunne vært helt av om jeg er hos foreldrene mine som har fiber fra Sognenett (som har TV fra Telia, tidligere GET), og Caste Live TV fra T-We-app til Chromecast. Lang billigere enn å bestille en ekstra TV-boks til kjellerstua mi når jeg bare er hjemme noen uker i året.

Men ja, noe skjedde med Telenor ID/Connect (ikke forvirr med Mine Sider) ved siste T-We oppgradering (fungerte i vår), og vel, fikset opp der så fungerte ting *umiddelbart* (basically F5/refresh).

Siste post er rimelig gammel så kanskje det fungerer for dere nå. Er informatiker så kunne fint sjekke at nettleser ikke stod i veien f.eks (sånn mtp bruker rimelig strenge innstillinger for min primære nettleser, Chrome, og det er en JavaScript-standard faktisk, å kunne sjekke om en nettleser er i Incognito e.l., sjelden du ser det men noen nettsider vil si at de ikke godtar det, så det er ikke alltid løsningen, så bruker heller en alltid fresh Firefox om bare kanskje cookies/HTML5 storage e.l. *kan* være problemet).

Men det var altså ikke det. Uansett burde det ikke påvirke appene. Ei heller noen åpenbar feil i Developer Console i nettleser, så. Så vel, si ifra om dere sliter fortsatt.

Endret av oj88
Mindre endring
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...