N-4K0 Skrevet 6. april Rapporter Del Skrevet 6. april Heller ikke rett. Kanskje dette er vanskeligere enn jeg trodde... skal jeg begrense det til et mindre område? Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 6. april Rapporter Del Skrevet 6. april Galápagosøyene. Om ikke dette er riktig heller, så ja takk til flere hint 😁 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 6. april Rapporter Del Skrevet 6. april Heller ikke rett. Øyene er på en måte adskilt av en "linje"... Lenke til kommentar
Laughing Man Skrevet 7. april Rapporter Del Skrevet 7. april Gjetter Diomede Islands Litt vage og lite hint her, fort gjort tråden dør ut. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 7. april Rapporter Del Skrevet 7. april Diomede Islands er riktig Ja, det ble litt vagt med denne, men jeg vil ikke gjøre det for lett heller. Lenke til kommentar
Laughing Man Skrevet 7. april Rapporter Del Skrevet 7. april Denne blir sikkert for lett, men er en plass jeg var sist jeg reiste, kommer ikke på noe annet. Vi skal til en "by" inni en by. Lenke til kommentar
Laughing Man Skrevet 7. april Rapporter Del Skrevet 7. april Nei tenkte ikke på en bystat. Lenke til kommentar
Entern Skrevet 7. april Rapporter Del Skrevet 7. april Laughing Man skrev (2 timer siden): Denne blir sikkert for lett, men er en plass jeg var sist jeg reiste, kommer ikke på noe annet. Vi skal til en "by" inni en by. Kristiania, i København? Lenke til kommentar
Laughing Man Skrevet 7. april Rapporter Del Skrevet 7. april Entern skrev (26 minutter siden): Kristiania, i København? Riktig ! 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 7. april Rapporter Del Skrevet 7. april Ahh, sånn "by" jeg vet om stedet, men tenkte ikke på det. Lenke til kommentar
Entern Skrevet 7. april Rapporter Del Skrevet 7. april Min tur Hvilken by kaller seg Nordens Paris? Lenke til kommentar
VULPES ZERDA Skrevet 7. april Rapporter Del Skrevet 7. april Entern skrev (24 minutter siden): Min tur Hvilken by kaller seg Nordens Paris? Tromsø? 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 7. april Rapporter Del Skrevet 7. april Valkyrje. skrev (10 minutter siden): Tromsø? Riktig 😀 Lenke til kommentar
VULPES ZERDA Skrevet 7. april Rapporter Del Skrevet 7. april Da var det min tur. . Hvilke to land grenser Andorra til? Lenke til kommentar
VULPES ZERDA Skrevet 7. april Rapporter Del Skrevet 7. april Trippelure skrev (33 minutter siden): Spania og Frankrike Riktig. 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 7. april Rapporter Del Skrevet 7. april Vi skal til en by som er kjent for sitt fotballag, og dette laget har verdens beste supportersang, syns i hvert fall jeg 😁 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 7. april Rapporter Del Skrevet 7. april N-4K0 skrev (Akkurat nå): Liverpool? Yes, you'll never walk alone 😁 Men du visste vel fra før at jeg liker Liverpool og den låta... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå