Gå til innhold

Slik ser Minecraft ut med Nvidias «raytracing»-grafikk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234
Skrevet

Du har ikke rtx kort tipper jeg?

Skrevet

hva mener du med lavere kvalitetsnivå enn det vi nå har fått? Er det fler steg i refleksjonene? Ser ut som om de har lagt til en resource pack med normal mapping men det finnes også for community shaders. Det er en form for bump mapping.

Skrevet (endret)

En bra oppdatering! Noen ting å sette fingeren på dog.

Noen objekter ser akkurat ut som før. De blir nesten litt malplasserte her nå. F.eks. dører. Ting langt unna fremstår som ekstra store blokker, spesielt om man setter view distance til max. Virker noe rart, antageligvis p.g.a. veldig lav oppløsning på raytracingen.
Har også svært merkbar input lag. Har 2x2080TI kort med NVLINK, så frameraten er god. Laveste jeg har sett er 45FPS, men ellers ligger det jevnt over 60. Alikevel føles det som jeg har 50-100ms input lag fra musa. Akkurat det er skikkelig irriterende, og håper det er noe som blir fikset. Vet ikke om det er et resultat av prosesseringstiden til RTX? Håper virkelig ikke det, og at det bare er en beta-bug.

Endret av Trono

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...