Gå til innhold

Hvilken PWO?


Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har tenkt å begynne å trene for fullt, kjøre kroppen min så hardt den aldri har sett maken til. Har trent før og har nokså bra kropp, men selvtilliten begynner å dale ned, nå som armene krymper. Har lenge tenkt på hvilken PWO jeg har tenkt å kjøpe og kjøpet gikk for The Curse, er det noen av dere som har brukt denne under trening før? Hvilken smak syntes dere er best av The Curse? Har dere blitt kvalm under trening, og hvordan påvirker og reagerer kroppen på det psykiske og fysiske? 

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Ikke prøvd the curce men prøvd litt forskjellig :)

Stort sett kommer man veldig langt med en god kopp kaffe og banan før trening,  men siden du spurte om PWO..?

"C4" er en grei pwo hvis du ikke har brukt pwo tidligere.  Men denne kan være noe svak etter en stund.

Eventuelt "C4 ripped" (uten kreatin), ble kjøpt på en jobbtur i Singapore. Men usikkert på om norske butikker har denne varianten inne.

"The butcher" funker bra, men jeg fikk litt mye luft i magen av denne. 

Veldig fornøyd med "High volume" (koffein fri) og "Prolife" (koffein) fra PEScience. 

Men det beste jeg har prøvd er "Hype Beast" fra Nano ä! 

Mange av PWOene man får kjøpt lover mye men inneholder egentlig mest diverse "fyllestoffer" med lite dokumentert virkning. 

Anbefaler deg å google og lese deg litt opp på stoffene som PWOen inneholder. Examine.com er en grei kilde.

Greit å sjekke hvor mye koffein produktene inneholder iforhold til din toleranse. Og om du ønsker med/uten koffein. 

Kroppen blir vandt til PWO hvis den brukes ofte, jeg pleier å variere med perioder med og uten PWO, eventuelt barebruke PWO på tunge dager.

Lenke til kommentar
  • 3 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...