Gå til innhold

Hvordan få dama til å spille PlayStation?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk Final Fantasy X av dama i julegave i fjor... Hun hadde visst spilt litt FF 7 og 8 tidligere, og likte X veldig godt... Ikke sikkert alle jenter/damer liker denne typen fantasy adventure, men jeg tror kanskje det er slik at mange jenter liker spill hvor man har en tydelig personifisering av karakterene i spillet, for at de skal kunne identifisere seg med dem, eller forstå seg på dem... Altså typisk for adventure spill, atypisk for Tekken-aktige spill...

Lenke til kommentar
Normalt så er Sims populært for damene

Mhm :yes: Dama er helt hekta... til PC da vel og merke, men spillet er det samme!

 

SSX serien pleier også å være populær blant damene. Er jo også ett dritbra spill som du selv også kan ha glede av.

 

Yepp... Ble en skikkelig fulltreffer da jeg tok med SSX Tricky på jentevors med mylady... :D

Endret av Calm
Lenke til kommentar
Normalt så er Sims populært for damene

Mhm :yes: Dama er helt hekta... til PC da vel og merke, men spillet er det samme!

 

SSX serien pleier også å være populær blant damene. Er jo også ett dritbra spill som du selv også kan ha glede av.

 

Yepp... Ble en skikkelig fulltreffer da jeg tok med SSX Tricky på jentevors med mylady... :D

Hos meg er Silent Hill fryktelig populært hos dama.

I tillegg liker hun type spill som Rayman og Prince of Persia.

Lenke til kommentar

Kjøp MOH: Frontline og sett kontrollen på vibrering. Så spiller du helt til du finner en maskin-gunner. Så forteller du at hun skal skyte alt som rører seg og litt til., Deretter forlater du rommet. :D

 

Dette er ikke en fornærmelse til deg eller dama de. Dette var et forslag eller et forsøk på litt dårlig humor.

 

Særiøse forslag:

-Vice city.

-Simpson hit & run.

-Bil spill. NFSU.

 

ELLER du kan leie en romantisk dvd og sette på den i PS2-en din. Å ha en fin kveld med dama di. (Jenter liker romantiske ting, tror jeg)

 

Takk for meg.

Lenke til kommentar

Kanskje hvis du går ut fra hva slags type filmer hun liker. Liker hun eksplosive action-filmer, f eks, burde det ikke være så vanskelig å få henne til å spille et eller annet action-spill (som jo PlayStation er mest brukbar til). Faktisk tror jeg vi er vel så eklektiske som dere gutta, og dere er vel ikke like når det gjelder smak innen spill, dere heller?!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...