tnic Skrevet 29. desember 2003 Skrevet 29. desember 2003 Er det noen som vet om butikker som forhandler Weber forgassere i Norge? Eller eventuellt i utlandet som driver med postordre? mvh Tomas Nicolajsen
skrekk Skrevet 30. desember 2003 Skrevet 30. desember 2003 Et 5-sekunders søk på google leverte dette resultatet: http://www.webcon.co.uk
Opus Skrevet 30. desember 2003 Skrevet 30. desember 2003 Er det noen som vet om butikker som forhandler Weber forgassere i Norge? Hotshop og Golfshop skaffer, hvis de ikke har inne....gjorde det før iallefall.
Skillz Skrevet 8. mars 2004 Skrevet 8. mars 2004 webere ble levert orginalt på eldre forder. Scorpio/Sierra tror jeg. Finne på dynga
eab Skrevet 8. mars 2004 Skrevet 8. mars 2004 (endret) mulig jeg har en weber bak i gården, skal sjekke. Men hvis jeg har en, er det verdt å ta vare på? det var visstnok en Weber 2V-ISC. går på dynga (sammen med resten av bilen) om noen uker, tviler sterkt på at det er noe å ta vare på Endret 8. mars 2004 av Ezekiel
tnic Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Skrevet 8. mars 2004 Jeg har nå fått tak i en Weber forgasser, ellers takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå