Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
dengelgen skrev (1 minutt siden):

Så dette er ikke noe for deg?

Tja, jeg tenkte nok mer i retning hennes "seriøse" romantiske chick-flicks, Charlies Angelser er vel litt mer action-spenning med en del komedie, men likevel jeg falt aldri for de to filmene. Deilige damer, men filmene var et stort gjesp i min bok.

Granca skrev (2 minutter siden):

Neppe siden Chaplin.

Carrey var hvert fall for min generasjon et friskt pust, sammenlignet med de eldre og nokså "oppbrukte" komikerne på tampen av 80 første halvdel av 90-tallet, og der jo selvsagt var fortsatt likandes og fortsatt kunne by opp på gode roller og filmer, men når Carrey ankom, så var det noe "nytt" for oss ungene hvert fall. Og han greide jo å backe opp sitt "gummifjes act" med mer mørkere og dramatiske roller, med stor suksess de neste årene, men har vel mistet litt taket i hva han gjort siste 8-10 årene.

Favoritt rollen hans er og forblir The Cable Guy (1996) hvor han fikk 25-30 millioner dollar (eller noe slikt) og filmen ble ei gedigen flopp, men folk var ikke klar for å se han som ei så patetisk og dyster figur, selv om det er mye komedie, så falt det dårlig inn blant fansen, og kanskje mye av grunne til at man jo likte den så godt, var Carrey som meget forstyrret einstøing, der er som tatt ut av en psykologisk thriller.

 

Lenke til kommentar
SirOwen skrev (2 minutter siden):

unngår filmer med så lave ratings.

Der har du hvert fall en som virkelig fortjener slike lave ratings, ei fryktelig lite "morsom" film, og smått utrolig hva Hollywood kan finne på lage, for var jo mye penger og en del kjente folk involvert, men resultatet var, nei, best å bare glemme hele greia.

Lenke til kommentar
dengelgen skrev (Akkurat nå):

noe du kunne identifisere deg meg? 

Mulig det med å se litt for mye film, og kunne litt for mye om møkka filmer, enn det virkelig livet. Men tviler på at jeg ville gått like langt som det Chip gjør i den filmen, og skulle jeg trenge en kompis, så er det vel bedre måter å oppsøke folk på, enn å infiltrere stakkarene med å lure på dem prostituerte og holde store fester med helt ukjente folk osv.  

Lenke til kommentar
SirOwen skrev (Akkurat nå):

Lurte på hva du syntes om danske Nattevagten (1994) og serien The Haunting of Hill House?

Aldri sett serien, men sett både Nattevagten og den amerikanske versjonen. 7,5/10 til den danske (sett en gang) mens 5/10 til den amerikanske (sett en gang, og holder lenge nok). Tipper den danske kan gå opp et stort hakk, for likte jo stemningen, men gikk muligens inn med en helt "annen" film i hodet på forhånd, men som sagt, det kan bedre seg ved gjensyn.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...