Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
dengelgen skrev (2 minutter siden):

Unner ingen den smerten

Kan ikke akkurat si jeg har opplevd mye til den slags, men for et par sekunder med intenst smerte, så er det lite som slår å sparke tærne med full kraft inn i skarp bordkant eller stolben. Har ei lei "talent" i å gjøre så fra tid til annen, og det er så vondt at jeg hopper rundt og forsøker å si minst mulig stygge ord, men tenker da på ei nasty tortur scene fra ei Seagal film, der en av hans venner får samtlige tær eller fingre knust med ei hammer. Og tenker på hvor jævlig den smerten må være, å få gjennomgå noe slik

Lenke til kommentar

Ble kanskje litt for "overivrig" i all fotballen og dens mindre pene side, så får heller slenge ut noe mer pent og sexy å la tankene vandre dit hen, samt at jeg virkelig burde ta å dra frem The Mask (1994) på ny, da Cameron Diaz (knapt 20 år) har aldri sett heitere ut enn hun gjorde der. Hjelper godt på at den jo også var ganske så morsom.

UTBXtgZ.gif

tQwFcuI.gif

 

Lenke til kommentar
Stormoen33 skrev (Akkurat nå):

Ble tre uker på sofaen, siden det ikke ble gipset, men det gikk fint det. 

Jeg gikk til fysioterapeut for ikke at den ikke skulle låse seg, hun var en virkelig søtnos så det var bare hyggelig! 
Fikk varene pakket ned i posene på butikken også, akkurat som i USA 

Lenke til kommentar

Nei, får snart se å ta "natta", prøver meg på en film til, men den jeg "så" nettopp, vel, har jo vært store deler av tiden innom her, og helt klart langt mer givende og interessant enn den skuffende og middelmådige komedien Bad Medicine (1985) med Steve Guttenberg og Alan Arkin. Synd, for mange likandes folk, bare ikke veldig morsom film. Og ikke sett siden tidlig 00-tallet på tv, så husket fint lite, annet enn de nevnte navnene. 5/10 er nok hva jeg mener om den.

Lenke til kommentar
dengelgen skrev (2 minutter siden):

Hadde den på VHS og husker jeg ikke feil så stod  det "introducing Cameron Diaz"  på opening credits

Det stemmer nok ganske bra, for tror det er hennes tidligste filmrolle, men nå har hun vel gitt seg, eller kanskje bare tatt ei lengre time-out. Aldri vært noen stor favoritt, foruten da nevnte The Mask og Alle Elsker Mary (1998), men de mer vanlige romantiske jentefilmene ble ikke min greie.

Lenke til kommentar
Granca skrev (3 minutter siden):

Fantastisk deilig!

Jupp, gikk mye spoling frem og tilbake på VHS tapen jeg lånte av en kompis. Så den litt vel ofte, men som sagt, ei artig film og Jim Carrey var i storform i 1994, Ace Ventura, The Mask og Dum og dummere, alle i et kalenderår, få komikere på den tiden kunne matche ei slik gullrekke.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...