Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Ale-Fawk skrev (1 minutt siden):

Cunt Cakir, ja. Type.

I likhet med 09/10 sesongen, følte man seg jo rimelig snytt av de meget omtalte og sjokkerende utvisningene der jo sørget for at United ble mest sannsynlig snytt for ei meget stor sjanse til øke Champions League titlene med minst 1 stykk. For United overkjørte  tidvis Bayern, og dessverre ble skaden på Rooney kostbar, men smertet mer hvordan et rødt kort kunne gjøre så negativt utslag. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Angående den 2012/13 sesongen, (tror det var fra den hvert fall) en av de mest latterlige tingene jeg husker (vet ikke hvorfor, men bare så komisk å tenke på) var det Alexander Buttner gjorde et solid raid og scora, og kameramannen zoomet straks inn på Evra som satt på benken med et uttrykk av "sjokk" og "faen, får jeg en ny rival å slite med nå?" type ansikt og nei, det ble ei heller kortvarig "konkurranse". 

Evra stjal jo showet seinere når han beit tak i ei "blodig" arm som ble kastet fra tribunen og ned til spillermatta, etter at United hadde beseiret Liverpool, og fantastisk moro øyeblikk. Han hadde det med å live opp fansen, og sterkt savnet fyr fra United laget. Men heldigvis flere fargerike (og positivt sådan) typer har jo kommet seg inn senere tiden, og der attpåtil er meget dyktige spillere og lagspillere sådan, og ikke bare store egoer der sjeldent leverer.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
HYYYL skrev (1 time siden):

Ble stoppet av politiet i dag, han lurte på om jeg kunne være så snill å blåse?
Selvfølgelig sa jeg, hvor har du vondt.

Haha! Moderlig omsorg fra deg der! 
Apropos politiet, jeg ble akkurat vitne til en som ble hektet for nasking i Marken, to politibetjenter snakket med en ung mann/gutt. Det endte vel med en bot der. 

Endret av dengelgen
Lenke til kommentar
dengelgen skrev (58 minutter siden):

Jeg ser nemlig på Coherence fra 2013, ikke sett den før. Veldig mystisk og annerledes film

Hva slags film er dette egentlig??
Lenge siden jeg har sett en film som jeg må ta lange pauser fra- hallo i luken!!!

Lenke til kommentar
Stormoen33 skrev (2 minutter siden):

men det ligger en Coherence explained video på Imdb.

På youtube mener du vel? Så at en slik fantes, sjekker den ut nå. Filmen er sett ferdig, har gitt den 9/10. Karakteren kan justeres opp eller ned etterhvert men ble veldig overrasket!!!!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...