Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Stormoen33 skrev (5 minutter siden):

Ok, da er det vel greit. Så egentlig for meg et ganske så komfortabelt hjemmekontor, men takk for oppklaringen.

Fy fader, du gav meg en spinnvill og god ide. Takker så mye. Vi har tre bad her hjemme. Ringer sjefen as we speak. Klare planer for heimekontor fremover. 

Lenke til kommentar
Stormoen33 skrev (9 minutter siden):

Jau, men sjølsakt. Hanner Magnus skal nu opp mot den sleipe ålen Hikaru. Det blir ikkje hyggelig.

Aiaiai, eg har møtt den Slimål til tkvekamp et par gonge sjølve. Han har sneke seg unna kvar gong (karakter på nynorsk, deng)

Lenke til kommentar
Yiddo10 skrev (6 minutter siden):

Aiaiai, eg har møtt den Slimål til tkvekamp et par gonge sjølve. Han har sneke seg unna kvar gong (karakter på nynorsk, deng)

Du er (for) avansert, heldigvis. Prøver å tenke på hva det handler om, men får det bare ikke til. Våkner muligens i natt og tenker ............ ahhh, det ja!!!

Endret av Tyttebærtryne
tekstkorrigering
Lenke til kommentar
Tyttebærtryne skrev (6 minutter siden):

Du er (for) avansert, heldigvis. Prøver å tenke på hva det handler om, men får det bare ikke til. Våkner muligens i natt og tenker ............ ahhh, det ja!!!

Beklager så mye, men for å ta kortversjonen. Behagelig å komme innom her, for å koble av, i en periode som vil bli hektisk fremover.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...