Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sir Ale skrev (1 minutt siden):

Sett noe bra i det siste?

Trenger et par filmtips til helgen. Gjerne litt obscure av typen Heavy

Så L.A Confidential sist men den har du vel sett
Jolene fra 2008 er obscure -Jessica Chastain sin debutfilm- jeg likte den godt! 

Lenke til kommentar
Just now, Saliphh said:

Fra Discord-sjef aka. barnehagetante AxelRudi:

- At vi lagde discorden fordi vi ble redd for at folk rømte, at det var jeg som startet det om de skal skylde på noen.

- At vanlige polls blir slettet og helt vanlige poster med 100 kommentarer som har null brudd på retningslinjene har blitt slettet fra starten av.

- At så langt 13 brukere har blitt utestengt, 90% uten varsler eller notifications.

- At det ikke er noe di*kpicks på discord, ingen trusler, og heller ingen barnehage.

- Tvert imot så gikk ganske mange av oss fra å være lei oss, til å faktisk ha en ok kveld sammen på grunn av samholdet som vgd ikke lenger setter pris på.

- At samme hvor mange små funksjoner de endrer på, så er hovedproblemet at forumet er reddit, og ikke tråder som passer vgd's funksjonalitet og oversiktlighet.

- At å ta denne avgjørelsen uansett er å pisse på folk som har brukt store deler av livet sitt på dette i 20 år, spesielt etter ALL den sjukt massive tilbakemeldingen om at vi IKKE vil ha det slik de endte med.

- At det å se gamle travere som HarryH og Lilleborg takke for seg, gjør vondt for oss alle, og at det er skremmende at det ikke betyr noe for vgd.

Velkommen, Saliph.

Lenke til kommentar
Sir Ale skrev (4 minutter siden):

Sett noe bra i det siste?

Trenger et par filmtips til helgen. Gjerne litt obscure av typen Heavy

Hva med the Barrytown trilogy? Feel good filmer fra Irland. The commitments-the snapper og the van. Gode 90 talls filmer. Hvis du er på letterboxd, så har jeg ei liste der som heter have you seen? Masser av gode 90 talls filmer og endel fra andre tiår.

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
2 minutes ago, Roger Gunvaldsen said:

Hva med the Barrytown trilogy? Feel good filmer fra Irland. The commitments-the snapper og the van. Gode 90 talls filmer. Hvis du er på letterboxd, så har jeg ei liste der som heter have you seen? Masser av gode 90 talls filmer og endel fra andre tiår.

Takker. Skal sjekke dem ut.

Lenke til kommentar
Saliphh skrev (1 minutt siden):

Tenk, hadde dere vært på discorden med oss andre så hadde dere kunnet lese det uten problemer!

Er vel ikke slik at vi som ikke er på discord  er så superfornøyde med nye VGD -vi så alle hvor dødt det ble her inne atter at det ble nattåpent på VGD igjen

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...