Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Skrevet
Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå):

Trenger ikke, vet det blir skallebank, som av all Mack:)

Påstår du at Mack er møkk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Dask meg med en pakke salami skrev (5 minutter siden):

Helt forbanna umulig å navigere på mobil. På PC er det hvertfall mer oversiktelig, selv om hele opplegget står til terning 1. 

Bruker PC, og det er helt for jævlig. Om det er verre på mobil så er jo det greit, men ingen bedre oversikt med bredere skjerm. Ufattelig. 

Skrevet
BrorneDin skrev (2 minutter siden):

Hadde en samtale med MissChance, som også er Spurs-supporter, i tilbakemeldingstråd. Ser ut som om det har blitt borte, eventuelt slettet.

Er der det

Skrevet
Elgen. skrev (Akkurat nå):

Er der det

Jepp, så det nå. Bare å beklage at jeg var så inni helvete SVEISEBLIND da jeg så første gangen. Ups.

Skrevet
Knut Lavngard skrev (1 minutt siden):

Trist. Eg hev ikkje skrive noko på vgd på lenge, men lest nesten kvar dag. No er det umogeleg å finna fram. Trist å øydeleggja noko såpass mange framleis nyttar så mykje tid på. 

Hei, kven er du på VGD?
Er du ein ven eller fiende?

Skrevet

Ok. Hvorfor rulle ut ett nytt forum når det er fullt i bugs? NÅ hadde jeg "bokmerket" en haug med innlegg for å følge dem, for drit i varselknappen som tydeligvis ikke varsler, så trykker jeg på "bokmerker" og får opp "En feil oppstod".

Javel. Angry Chicken GIF by happydog

• Innsiktsfullt 1
Skrevet
Mr.Meep skrev (Akkurat nå):

Fins det en sjel som forsvarer makkverket?

Uten at jeg skal si for mye om det, så ja. Jeg har leid inn advokater.

Skrevet
ElSutrekuk skrev (Akkurat nå):

Øystein, Gard Steiro, PapaSmurf og muligens SirMelwood?

Har Papa gitt lyd fra seg idag? Veldig overraskende at han støtter dette. Trodde han hadde mer integritet.

Skrevet
6 minutes ago, Granca said:

Var det han som bodde på Grorud?

Tror han bodde i Kristiansand ingeniør i olja og krysset Den demokratiske republikken Kongo på tvers på to døgn i bil. 

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...