Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Skrevet
32 minutes ago, Stormoen33 said:

Haha, han har sett slike og ønsker seg selvfølgelig det.

Hadde nøyd meg med en stor rød ball jeg ?

Husker til og med jeg skrev på dette forumet når jeg var i ekstase over å ha funnet det til salgs, på hva var det Ebay eller AliExpress eller noe sånt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
dengelgen skrev (Akkurat nå):

Tenk hvor mye tid folk hadde spart om de ikke "bare skal sjekke ut de første episodene" og ender opp med se noe som er møl.

Jeg er heldigvis flink til å hoppe av. Å se Narcos Mexico etter orginale Narcos endte etter to episoder.

Skrevet

Fant til og med noen awesome prank videos med store ball som dyttet vilkårlige intetanende folk overende. Det var på kanten, men ganske morsomt samtidig. Men, gidder ikke google det fram igjen ?️

Skrevet (endret)
SirOwen skrev (7 minutter siden):

Djevelens verk.

Tar ein oppsummering: teppebelagt mus, nynorsk og lineær TV er verket til Mannen med ljåen. 
Han fann opp ein del han karen! 

Endret av dengelgen
Skriveleif
Skrevet
Just now, Stormoen33 said:

Nådda? Nå må Demses huske at jeg er 120 år gammel! Vanskelig å lære gamle hester nye triks si ...

Har ikke hatt lineær tv de siste 5 årene, og er sjeleglad for det. Ikke bare er 99 % av det som sendes på lineær tv det absolutte bunnmål, men man overlesses i tillegg med drøssevis av aids-fremkallende reklamer, alle så dårlige at de kunne vært forfattet av 3-åringer.

Fokuser på HBO (kvalitet gang på gang) når du har tid, og få med deg "The Outsider" :) 

Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Skrevet
dengelgen skrev (5 minutter siden):

Tenk hvor mye tid folk hadde spart om de ikke "bare skal sjekke ut de første episodene" og ender opp med se noe som er møl.

Er en grunn til at jeg som regel sjekker imdb. Men har brent meg jeg og.. Så denne ene serien om en seriemorder.. fy flate for noe møkk.. han lagde sin egen kult osv men faen så tåpelig det hele var.

Skrevet
dengelgen skrev (2 minutter siden):

Tar ein oppsummering: teppebelagt mus, nynorsk og lineær TV er verket til Mannen med ljåen. 
Hann fann opp ein del han karen! 

Men kven fann opp ausekaret?

Skrevet
1 minute ago, dengelgen said:

Hann fann opp ein del han karen! 

Legg til vinter og norske bilavgifter, så har vi touchet innom det mest grunnleggende.

Skrevet

Kvinner skal få lov til å ha teppebelagt mus om det er det de vil. Er ikke sånn at alt kvinner gjør er for å glede mannen. Første steg for mange her er å respektere kvinner. De er egne, selvstendige individer som ikke trenger hjelp og godkjennelse.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...