Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Granca skrev (7 timer siden):

Ok, dere rockere, da skal jeg servere så hard musikk som jeg er i stand til å sette pris på. Forventer selvsagt hånlatter over hvor lite rocka jeg er. Noe som jo stemmer 100%.

 

Selv hørte jeg på den nye plata til Ozzy Osbourne. Musikken er for gamlinger unntatt den siste låta som var en ung person som sang med. Begynner jeg å bli hjernevasket av NRK MP3 som spiller de siste kule låtene?

Lenke til kommentar
11 hours ago, Granca said:

Ok. Kanskje du ikke digger det? Er jo ofte ltt søtt. Jeg bruker uansett å steke dem LENGE på ganske lav varme. Under folie først, etter at jeg har penslet dem med søt bbc-saus. Så tar jeg dem ut, pensler dem på nytt på begge sider, skrur opp varmen litt. Når de da ser ferdige ut, så spiser jeg dem, kun med coleslaw til. Passer jo utrolig godt sammen.

Om demses hadde laget BBC-sausen selv, så ville demses nok fått den mindre søt om ønskeligt :roll:

 

  

11 hours ago, Granca said:

..med litt lite kjøtt på beina, så kan man nesten ikke grille dem på slutten. Da blir jo alt tørt. Tålmodighet er stikkordet, som med det meste av matlaging.

Hva behager er de kanibal?

d3cb80794758179ed45f0651d9eb15d3.jpg

Feil meme, men den var så fin. Har vel ikke hatt en så trøtt fredag morgen på en god stund nå!

Endret av G
Lenke til kommentar
11 hours ago, Granca said:

Sopp og bearnaise er jo saker fra Satan sjøl!

Sopp kan smake ganske godt. Går an å bruke annen saus. Synes selv at bernaise saus er litt oppskrytt. Her har garantert asiaterne eller noen gourmetkokker andre saus alternativer.

 

  

11 hours ago, Granca said:

Ok, dere rockere, da skal jeg servere så hard musikk som jeg er i stand til å sette pris på. Forventer selvsagt hånlatter over hvor lite rocka jeg er. Noe som jo stemmer 100%.

 

Hva i alle dager. Var dette klippet servert for å behage den fjøs tran se? Jeg ser gutten ride på det som kunne se ut som en dame..

Spoiler

 

Ride the Beauty :hmm:Nei, dette er ikke vage hint om transvetisme en gang.

 

  

9 hours ago, Stormoen33 said:

Hva gjør det til en Lyx negerbulle? Ser ut som vanlig kokosbolle?

Granca, har de noen innspill? De er jo en selverklært ekspert på bollemus..

Endret av G
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...