Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Deila skrev (Akkurat nå):

Vet ikke med dere, men jeg synes det er litt pinlig at nordmenn strømmer til Sverige for å handle billig flesk med en gang grensene åpner. 

Meget pinlig -nå bor jeg i Bergen men har vært en del ganger på Svinesund/Charlottenberg og lignende men det er på vei inn til Gøteborg eller andre byer.

Lenke til kommentar
keizersoze skrev (1 minutt siden):

Tja. Du handler vel ofte der det er billigst vel? Er vel greit nok det.

En ting; det blir ikke alltid billigst, for utgiftene til disse reisene til grensa er høyst subjektive. Eks når man utfordres på transportutgifter, så er svaret fra joggebuksene; "vi gjør det jo for turen også da".. Ting to: det er ikke ukjent at svenskene selv sender deler av rælmaten til grensebutikkene. Hu her har kommet hjem med enkelte matretter/varer som har fått meg til å steile, jfr. "Har du i det hele tatt lest varedeklarasjonen her?".

Lenke til kommentar
6 minutes ago, Deila said:

Vet ikke med dere, men jeg synes det er litt pinlig at nordmenn strømmer til Sverige for å handle billig flesk med en gang grensene åpner. 

Så lenge ikke det medfører noen smittefare, ser jeg ikke problemet med å handle i en stor butikk bare fordi man krysser en "usynlig" landegrense. De burde jo selge rep på Kiwi, så jævla deprimerende er det å handle i norske butikker.

Lenke til kommentar
Stormoen33 skrev (3 minutter siden):

Slik du beskriver det er det nok ikke det, da er man vel nede på strengnivå, jeg bruker GHS strenger, andre har andre preferanser. Ibanez har imidlertid tynnere og flatere halser, noe jeg foretrekker. Har også pusset av endel av lakken på halsen samt filt ned båndene.

Ja beklager den. Det var litt unøyaktig av meg, fordi jeg vet jo lyden av en elektrisk gitar kommer ved hjelp av strøm, og hjelpemidler. 

Men jeg tror du  uansett hva jeg mente.. ellers så hadde jeg vel fått juling nå :) 

Hmm.. Spiller du fortere nå da, med å file ned båndene? Lakken må jeg si jeg undres over.. Er det en hemsko?

 

 

Lenke til kommentar
SirOwen skrev (1 minutt siden):

De burde jo selge rep på Kiwi, så jævla deprimerende er det å handle i norske butikker.

Grensebutikkene, som det her er snakk om, er neppe noen høydare. Mer lik vil jeg si. Usikker på hvordan matvaretilbudet i Sverige, og Danmark for den del, er lagt opp. Har et inntrykk av at det er mer likt enn forskjellig. Har vært en del på Dagligbrugsen, si. 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...