Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Skrevet
Just now, keizersoze said:

Hehe. Husker Danmark og Sverige trillet ball i fem minutter pluss.. Begge var videre med uavgjort. Var jo morsom kamp til da, og egentlig morsommere slik de holdt på på 2-2

Var kanskje den, ja.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
keizersoze skrev (1 minutt siden):

Hva er det jeg misforstår?

Han skrev noe som en i OT tråden på VGD brukte som sluttinnnlegg, "Downtown Førde by night". Det var ment som morsomt, ikke en fakta -opplysning.

Skrevet
Stormoen33 skrev (1 minutt siden):

Han skrev noe som en i OT tråden på VGD brukte som sluttinnnlegg, "Downtown Førde by night". Det var ment som morsomt, ikke en fakta -opplysning.

Ahh. Den var ikke lett å få med seg , aldri vært i tråden, men kjekt det var morsomt :) Kanskje noen der ler her av min ignoranse.. Win win :)

Skrevet
1 minute ago, keizersoze said:

Ja det var jo en. Betyr jo ikke at ikke Italienere ikke kan være kyniske.

Husker Italia var innblandet. Kanskje det var dem det gikk utover at våre naboland tok en spansk en.

Skrevet
Ale-Fawk skrev (2 minutter siden):

Hadde jeg hatt kunne jeg ikke kjørt uansett heller, siden det er varseltrekant på pakningen.

Du har jo tidligere skrevet at det er bare å gå ned til bensinstasjonen(Cirkle K?). Var dette bare løgn?

• Liker 1
Skrevet
Ale-Fawk skrev (7 minutter siden):

Ale-Fawk skrev (Akkurat nå):

Blir skuffet om Liverpool «legger seg» mot Chelsea. Vil vel gå hele sesongen ubeseiret på hjemmebane i ligaen?

De leger seg jo ikke. De er bare ikke det de var. Kan bli en spennende neste sesong.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...