Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
SirOwen skrev (2 minutter siden):

Tror man skal vokte seg vel for å gå til sengs med en russisk turner, ja.

Alternativt en "kvinnelig" sleggekaster fra tidligere DDR..

Ja, "kvinnelig" sleggekaster med hår på ryggen burde nok gi fullt utbrudd med røde varsellamper og alt, er kanskje å leke med ilden når det gjelder senge aktiviteter. Men klart, det finnes jo langt mer yndige og spretne øst-blokk damer med dans som yrke. Noe den godeste Seinfeld forsøkte å finne ut mer av, da han i ei kort periode datet ei Rumensk danserinne, som jo på sin side fant greit ut at hans komiske yrke, vel, det var alt annet enn imponerende for hennes del:

 

Lenke til kommentar
Frank.N.Steen skrev (2 minutter siden):

Ja, "kvinnelig" sleggekaster med hår på ryggen burde nok gi fullt utbrudd med røde varsellamper og alt, er kanskje å leke med ilden når det gjelder senge aktiviteter. Men klart, det finnes jo langt mer yndige og spretne øst-blokk damer med dans som yrke. Noe den godeste Seinfeld forsøkte å finne ut mer av, da han i ei kort periode datet ei Rumensk danserinne, som jo på sin side fant greit ut at hans komiske yrke, vel, det var alt annet enn imponerende for hennes del:

 

Hehe . You may tell jokes mr Seinfeld, but you are not a comedian. Må jo bare like den serien.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
keizersoze skrev (1 minutt siden):

Må jo bare like den serien.

Var det ikke i den episoden George fikk sin nye klubb-jakke "stjålet" av en av de rumenske gutta fra gymnas-babens følge? Han var så stolt over å fått igjen jakka si, og så oppdager han at det var ikke hans likevel, og blir kjeppjagd av et mindre "sirkus" med rasende gubber etter seg.

Lenke til kommentar
6 minutes ago, Frank.N.Steen said:

Ja, "kvinnelig" sleggekaster med hår på ryggen burde nok gi fullt utbrudd med røde varsellamper og alt, er kanskje å leke med ilden når det gjelder senge aktiviteter. Men klart, det finnes jo langt mer yndige og spretne øst-blokk damer med dans som yrke. Noe den godeste Seinfeld forsøkte å finne ut mer av, da han i ei kort periode datet ei Rumensk danserinne, som jo på sin side fant greit ut at hans komiske yrke, vel, det var alt annet enn imponerende for hennes del:

 

Fint med sånne Seinfeld-drypp innimellom slagene her ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Frank.N.Steen skrev (1 minutt siden):

Var det ikke i den episoden George fikk sin nye klubb-jakke "stjålet" av en av de rumenske gutta fra gymnas-babens følge? Han var så stolt over å fått igjen jakka si, og så oppdager han at det var ikke hans likevel, og blir kjeppjagd av et mindre "sirkus" med rasende gubber etter seg.

Nja. Det var vel Jerry som måtte gi fra seg en jakke til sjonglørene eller hva det var. Men godt mulig jeg har glemt noe. Det var på teateret, og han hadde lånt den fra en restaurant?

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
1 minute ago, Frank.N.Steen said:

George, som endelig hadde funnet et yrke han virkelig hadde et medfødt talent for å lykkes i, og vel, gleden den varte som vanlig ikke lenge. Men den kortvarige jobben som håndmodell ga nå seerne kanskje et av de mest lykkelige George øyeblikkene i hele showet:

hDn6nAJ.gif

En av oss surrer med episodene. Sannsynligvis meg. Mente i hvert fall ho Jerry gikk ut med som hadde mannehender.

Lenke til kommentar
keizersoze skrev (2 minutter siden):

Nja. Det var vel Jerry som måtte gi fra seg en jakke til sjonglørene eller hva det var. Men godt mulig jeg har glemt noe. Det var på teateret, og han hadde lånt den fra en restaurant?

Mulig jeg rører i hop med ei annen episode, for er jo blitt altfor lenge siden serien har blitt dratt frem fra hylla. 

Uansett, ei latterlig episode og scene, der så mye innsats og så er det feil jakke, og nei, klassisk Seinfeld det der. No lessons to be learned, and most importantly, no happy endings!

Lenke til kommentar
Ale-Fawk skrev (Akkurat nå):

En av oss surrer med episodene. Sannsynligvis meg. Mente i hvert fall ho Jerry gikk ut med som hadde mannehender.

Neida, ingen surring (vel, ikke du hvert fall, mest sannsynlig meg) men første jeg tenkte på med hands som tema, var George og hans tid som håndmodell, men dama med manne-hendene er også en artig episode.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...