Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Granca skrev (1 minutt siden):

Da blir det vel i tilfelle finnbiff, og det er vel godt? Men jeg er god til/glad i å lage mat. Ingen klager enda. Lager mat nesten hver dag.

Finnbiff funker. Ja er kjekt med mat. Men om du fyrer igang noen koteletter så høres det ut som jeg må løpe ut døren for å rekke det før de er ferdig.

Lenke til kommentar
keizersoze skrev (9 minutter siden):

Morgan Freeman

Veldig glad i Freeman selv, men er det en rolle jeg aldri vil glemme, så er det som den brutale halliken i Street Smart (1987) med Supermann (Christopher Reeve) som blir bitch-slæppa rundt av denne uberegnelige og meget farlige typen, han forsøker å "forstå" seg på.

 

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden):

Fortsatt veldig nære. 

Hint: vi skal til bjørnemateriale. 

 

Frank.N.Steen skrev (1 minutt siden):

Veldig glad i Freeman selv, men er det en rolle jeg aldri vil glemme, så er det som den brutale halliken i Street Smart (1987) med Supermann (Christopher Reeve) som blir bitch-slæppa rundt av denne uberegnelige og meget farlige typen, han forsøker å "forstå" seg på.

 

Kan faktisk ikke huske å ha sett den, men han pleier jo å være solid i sine roller.

Men nå.. Bjørneskinn...Hmm Tror ikke det er noen som heter bjørn, ei heller noen som er en bjørn. 

Lenke til kommentar
keizersoze skrev (1 minutt siden):

Kan faktisk ikke huske å ha sett den, men han pleier jo å være solid i sine roller.

Anbefales, spesielt for Freemans bidrag, men også grunnet Reeves og Kathy Bates. For Reeves var dette visstnok et prosjekt som stå ham veldig nære, og grunnen til at han takket ja til å gjøre den ikke fullt så imponerende Supermann 4: Quest for Peace (også ei Cannon Pictures film) var jo at Street Smart kunne bli påbegynt. Og ingen tvil, for mange var nok synet av selveste "Supermann" som ei der blir dominert og hersjet med av "snille" Morgan Freeman et noe sjokkerende møte, og nei, ei god og spennende drama-thriller der tar tempen på den mer tvilsomme bybildet som en kjent journalist forsøker å melke til egen vinning, men det vil snart slå hardt tilbake når da Freeman ankommer scenen med et smell.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...