Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Frank.N.Steen skrev (2 minutter siden):

Søtpotet finnes, så da burde det jo være muligheter for søtt potetgull. Men kanskje vært forsøkt tidligere og ikke slått an.

Nei vil anta at sjokolade eller noe slikt er litt mer ettertraktet da. Jaja. Kanskje vi kunne lage søtchips? Bli rik.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
keizersoze skrev (1 minutt siden):

Hehe ja. Var jo genialt. Var jo ikke den beste episoden da, men den siste der fikk de samlet mange som de hadde køddet det til for.

Det var ikke få i den rettssaken.

Nei, gjengen ble vel dømt for å ha gjort ingenting under ei hendelse hvor en kar ble ranet på åpen gate, og slik mange gjør i dag med mobilkameraene sine når noe kriminelt hender på gaten, så tok dem dem det opp på video og fikk sin straff, og da grunnet at de levde opp til hvordan hele showet vel var basert på å være:

"A Show about NOTHING!"

Og ja, de fikk mange "venner" opp gjennom årenes løp, og der spesielt Babus strenge finger var skummel i den rettsaken, og slettes ikke en fyr jeg ville likt å møtt på i ei mørk gate på kvelden. 

Lenke til kommentar
keizersoze skrev (3 minutter siden):

Nei vil anta at sjokolade eller noe slikt er litt mer ettertraktet da. Jaja. Kanskje vi kunne lage søtchips? Bli rik.

Denne oppskriften har jo fungert godt for Smash og Nidar, var det sombrero chips med sjokolade-trekk, men klart, det tok jo langt tid før den ble ei så gedigen suksess som den vi kjenner til  idag.

Lenke til kommentar
Frank.N.Steen skrev (4 minutter siden):

Nei, gjengen ble vel dømt for å ha gjort ingenting under ei hendelse hvor en kar ble ranet på åpen gate, og slik mange gjør i dag med mobilkameraene sine når noe kriminelt hender på gaten, så tok dem dem det opp på video og fikk sin straff, og da grunnet at de levde opp til hvordan hele showet vel var basert på å være:

"A Show about NOTHING!"

Og ja, de fikk mange "venner" opp gjennom årenes løp, og der spesielt Babus strenge finger var skummel i den rettsaken, og slettes ikke en fyr jeg ville likt å møtt på i ei mørk gate på kvelden. 

Hehe. Babu var da grei han. Han var jo veldig glad i Jerry helt til det forsvant noen papirer, og det etter at han fikk han til å drive restaurant der ingen dukket opp. Skjønner godt han ble sur. Ble vel sendt til Pakistan?

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
keizersoze skrev (4 minutter siden):

Putt til litt rømmedressing eller chili.. så nam.

Nei takk! Liker ingen av delene. Og absolutt ikke sterk mat. Eller drikke. Sarte smaksløker. Eneste sterke jeg spiser er vel blåmuggelost. Vellagret roquefort er nydelig! For min gane, da...

Lenke til kommentar
Frank.N.Steen skrev (5 minutter siden):

Denne oppskriften har jo fungert godt for Smash og Nidar, var det sombrero chips med sjokolade-trekk, men klart, det tok jo langt tid før den ble ei så gedigen suksess som den vi kjenner til  idag.

Det der er jo faktisk nammenam. Men ren sursøt chips det er vel ikke noe særlig?

Lenke til kommentar
Granca skrev (3 minutter siden):

Nei takk! Liker ingen av delene. Og absolutt ikke sterk mat. Eller drikke. Sarte smaksløker. Eneste sterke jeg spiser er vel blåmuggelost. Vellagret roquefort er nydelig! For min gane, da...

Du virker som en hyggelig person, men håper jeg aldri trenger å spise noe du har laget til ?

Lenke til kommentar
keizersoze skrev (Akkurat nå):

Du virker som en hyggelig person, men håper jeg aldri trenger å spise noe du har laget til ?

Da blir det vel i tilfelle finnbiff, og det er vel godt? Men jeg er god til/glad i å lage mat. Ingen klager enda. Lager mat nesten hver dag.

Lenke til kommentar
keizersoze skrev (5 minutter siden):

Hehe. Babu var da grei han. Han var jo veldig glad i Jerry helt til det forsvant noen papirer, og det etter at han fikk han til å drive restaurant der ingen dukket opp. Skjønner godt han ble sur. Ble vel sendt til Pakistan?

Ja, mulig jeg er litt for hard mot Babu, han gikk jo ikke helt Crazy Joe Devola på Jerry, men likevel, å se  en så tilsynelatende hyggelig fyr bli omgjort til ei så skremmende kar, hvert fall den fingeren hans, det viser vel også hva slags "ondskapsfulle" krefter som finner sted når Seinfeld gjengen greier å oppdrive i hop mot sine nye "venner".

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...