Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

1. Chilinøtter

2. Salte macadamianøtter

3. Pistasjnøtter

 

Men spiser ikke harde ting som nøtter og sjokolade lenger. Står blant annet en halv bolle med smash i kjøleskapet som jeg ikke kommer til å røre. De tennene jeg har nå vil jeg beholde så lenge jeg kan. Det samme med hørselen. Skal ikke rote noe mer inni øra, verken med q-tips eller fingre.

Lenke til kommentar
Ale-Fawk skrev (Akkurat nå):

 

 

Men spiser ikke harde ting som nøtter og sjokolade lenger. Står blant annet en halv bolle med smash i kjøleskapet som jeg ikke kommer til å røre. De tennene jeg har nå vil jeg beholde så lenge jeg kan. Det samme med hørselen. Skal ikke rote noe mer inni øra, verken med q-tips eller fingre.

Er det en ny summer of hell på gang? Hvor lang tid går det før du er tilbake i samme spor med smash og Urge?

Lenke til kommentar
Deila skrev (3 minutter siden):

Natt til søndag er det avreise til femundsmarka. Blir rundt en uke vandring med kompisgjeng. Sover i telt, noen i hengekøye. Fiskestanga blir selvsagt med!

Dere får håpe på litt vind. Det er observert mygg i området. Men mye har visst dødd pga et par kalde netter.

Lenke til kommentar
Deila skrev (Akkurat nå):

Nøtteallergi, er ikke det nesten dødelig. De som er allergisk mot nøtter legger det i hvert fall frem sånn. 

Neinei -får bare dårlig mage av det. Tror ikke det er allergi.

 

Granca skrev (Akkurat nå):

Hvilke er det som garantert ikke er bra for deg, da?

Peanøtter blir bare tull. 
 

Lenke til kommentar
Ale-Fawk skrev (1 minutt siden):

Men spiser ikke harde ting som nøtter og sjokolade lenger. Står blant annet en halv bolle med smash i kjøleskapet som jeg ikke kommer til å røre. De tennene jeg har nå vil jeg beholde så lenge jeg kan. Det samme med hørselen. Skal ikke rote noe mer inni øra, verken med q-tips eller fingre.

Sorry Mac. Vanskelig å se hva dette handler om. 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...