Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
dengelgen skrev (3 minutter siden):

Hva var det du likte med Toni Erdmann?
En mer soleklar 0/10 er ikke laget -hallo i luken©™

Nærmest alt. Både jeg kompisen min lo masse. Og den fikk vel en del priser?
Into the wild og Paris, Texas ga meg derimot svært lite. Ingen vits i at vi diskuterer film og tv.

Lenke til kommentar
Yiddo10 skrev (15 minutter siden):

Ja, den var ganske åpen for oss også. Dårligst C må jeg ha for å få B i hele faget. Får jeg det, så orker jeg ikke å tenke mer over det. Blir det dårligere tar jeg en lang tankepause før jeg bestemmer meg om jeg tar opp igjen. Fordelen da er at jeg kan gjøre alt alene.

Eg har nå høyrde at eg blir din professur neste semester. 

Endret av Deila
Lenke til kommentar
57 minutes ago, Frank.N.Steen said:

Kanel, vanilje eller sjoko utgaven? 

Fikk litt mersmak på den mer pepperkake smak som ble prøvd ut under Sverige turen i fjor, men blir nok en god stund til man får mulighet til å teste den igjen, om den stadig er på markedet der borte.

Har et lite lager med giflar i fryseren, og lært på den kjipe måten, at de smaker best om de får tine litt før man setter tenna i dem, fremfor å bruke mikroen, da blir dem smakende, vel, ikke like saftige, mer små-tørre og da er jo halve moroa borte.

Kanel.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Ale-Fawk skrev (9 timer siden):

Kanel.

Det er nok favoritten her og, selv om jeg sliter litt å velge mellom den og vanilje fra tid til annen. Men den sjoko-varianten falt jeg ikke helt for, men vurderer å prøve igjen, hvert fall en gang til. Ville vært kjipt om den falt i smak, og plutselig borte vekk fra hyllene.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...