Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ale-Fawk skrev (14 minutter siden):

Nydelig sang:

Noe av det aller beste med alle de fæle Transformers filmene til Bay, var vel de få sekundene (knapt nok det) den flotte låta fikk gjøre seg til i bakgrunnen. 

Alltid likt denne live versjonen, der Benjamin Orr minner mistenkelig mye på Rutger Hauer på den tiden.

Trist å tenke på at både Ric og Benjamin er borte, men musikken den forsvinner ikke med det første.

 Men favoritten er nok og forblir den heftige Bye Bye Love fra debuten. Benjamins bass rocker godt fra seg, og er ei flott "oppvarming" til Moving in Stereo der følger kjapt opp.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Yiddo10 skrev (3 minutter siden):

Aha, vi har fredagen etter. Gleder meg ikke noe særlig, men får håpe jeg blir positivt overrasket.

Er spent ja, det var en ganske åpen oppgave uten noen spesiell fasit, så den kan gå alle veier egentlig. Blir skuffet om jeg ikke får en B ass. 

Lenke til kommentar
Ale-Fawk skrev (7 minutter siden):

Åpner giflar

Kanel, vanilje eller sjoko utgaven? 

Fikk litt mersmak på den mer pepperkake smak som ble prøvd ut under Sverige turen i fjor, men blir nok en god stund til man får mulighet til å teste den igjen, om den stadig er på markedet der borte.

Har et lite lager med giflar i fryseren, og lært på den kjipe måten, at de smaker best om de får tine litt før man setter tenna i dem, fremfor å bruke mikroen, da blir dem smakende, vel, ikke like saftige, mer små-tørre og da er jo halve moroa borte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Deila skrev (Akkurat nå):

Er spent ja, det var en ganske åpen oppgave uten noen spesiell fasit, så den kan gå alle veier egentlig. Blir skuffet om jeg ikke får en B ass. 

Ja, den var ganske åpen for oss også. Dårligst C må jeg ha for å få B i hele faget. Får jeg det, så orker jeg ikke å tenke mer over det. Blir det dårligere tar jeg en lang tankepause før jeg bestemmer meg om jeg tar opp igjen. Fordelen da er at jeg kan gjøre alt alene.

Lenke til kommentar
Yiddo10 skrev (8 minutter siden):

Nei, det vet jeg ikke. Kan jo tilføye at jeg vurderer å kjøre i gang Band of Brothers nå. Versjonen fra Europa, som jeg også føler var den klart beste.

Se Babylon Berlin heller, om den ikke er sett. Noe av det beste som finnes.

Lenke til kommentar
5 minutes ago, Frank.N.Steen said:

at de smaker best om de får tine litt før man setter tenna i dem, fremfor å bruke mikroen, da blir dem smakende, vel, ikke like saftige, mer små-tørre og da er jo halve moroa borte

Alle slike fryste bakervarer bør varmes i ovn på ca 85 grader i 15 minutter. 

Når det gjelder tining/varming av bakervarer, samt lage ostesmørbrød, er mikroen djevelens verk©™

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
SirOwen skrev (Akkurat nå):

Alle slike fryste bakervarer bør varmes i ovn på ca 85 grader i 15 minutter. 

Skal forsøke å huske det til neste gang, for er lei av å gå i fella med hjemmelagde boller, stappa i frysern og så går de rett i mikroen, og smaker, nei, ikke slik man hadde forventet seg. 

Hørt noen tips om at man også kan bruke kjøkkenkjele og legge de frosne bollene i den, og sette på varmen, ikke for varmt men nok til at de blir gode og tinte. Aldri prøvd, men både lest og hørt positive ting om den slags.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...