Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ale-Fawk skrev (16 minutter siden):

Husker jeg så en film en gang hvor tannlegen dro ut tenna til pasientene. Horror. Mulig den het The Dentist. Helt syk å se som liten kid hvertfall.

Edit: The Dentist 2 ?

Ble to stykk filmer med Corbin Bernsen som sinnsvak tannlege, der det klikker fullstendig for, og det går hardt utover hans stakkars pasienter, spesielt kona og elskeren hennes. 

Passet jo utmerket å se disse i hop med kompiser, da dagen derpå skulle man få satt inn tannregulering i kjeften, og kan ikke si jeg gledet meg til det, nei.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Var det forresten Bryan Cranston som spilte tannlege der holdt på med sin sexy assistent mens Jerry fikk ei større overdose med narkose, og våknet opp med buksesmekken åpen?

Tror samme tannlegekarakter ble bragt inn som "ekspert", for å avdekke om bitemerkene i armen til Kramer stemte i hop med en blyant med bitemerker fra skuespilleren Jon Voights mulige bil, som George hadde kjøpt.

 

Endret av Frank.N.Steen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Ale-Fawk skrev (4 minutter siden):

John Voight. Klassiker.

Ja, stakkars George, så oppbragt og spent som han var, og så viste det seg at det var ikke skuespilleren Jon Voight, men tannlegen Jon Voights bil han var stolt eier av.

Nei, slik skal ei gjesteopptreden med kjendiser i tv-serier gjøres. Kjapt, effektivt og hysterisk, og attpåtil en som satt godt igjen i ettertid, og Kramers arm er et greit bevis på det. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...