Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

SirOwen skrev (29 minutter siden):

Akkurat dyttet ned en halv vannmelon

MMmmm, vannmelon, spiste det forrige uke, etter ei lang og glovarm løpetur. Digge greier ja, og får meg til å tenke på ei viss nydelig låt av Frank Zappa, og ikke minst hvor mye man savner en skikkelse i musikk og kulturbransjen som det han så til de grader var. Men er vel snart bare et spørsmål før noen gærninger krever at samtlige kopier av Joes Garage blir brent på bål, grunnet albumcoveret.

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
SirOwen skrev (11 minutter siden):

Dyre og dårlige, så styrer unna.

Vurderte å handle inn norske jordbær forrige fredag, men det som møtte meg fristet fint lite. Prisen var ikke så fæl, men 9 av 10 kurver virket å ha halvveis råtne/mugne bær, samt ei større sverm av fluer som satt og mesket seg, og rart butikkene ikke er strengere på å dekke til frukt og bær, spesielt grunnet hvordan ting har forandret folks liv og handlevaner siste månedene.

Var nedom butikk i dag også, prisen ned 10 kroner, men bærene så like "fristende" ut, og nei, får heller være litt tålmodig, eller ta en tur innom noen bensinstasjoner, da de pleier ofte å ha langt bedre bær og hyggelige priser, eller så husker man det fra i fjor. 

Lenke til kommentar
25 minutes ago, Frank.N.Steen said:

Vurderte å handle inn norske jordbær forrige fredag, men det som møtte meg fristet fint lite. Prisen var ikke så fæl, men 9 av 10 kurver virket å ha halvveis råtne/mugne bær, samt ei større sverm av fluer som satt og mesket seg, og rart butikkene ikke er strengere på å dekke til frukt og bær, spesielt grunnet hvordan ting har forandret folks liv og handlevaner siste månedene.

Var nedom butikk i dag også, prisen ned 10 kroner, men bærene så like "fristende" ut, og nei, får heller være litt tålmodig, eller ta en tur innom noen bensinstasjoner, da de pleier ofte å ha langt bedre bær og hyggelige priser, eller så husker man det fra i fjor. 

Ja, nemlig, fatter ikke hva de driver med. Må plukke bærene tidligere, få dem ut i butikken tidligere, og ikke minst fylle opp kurvene slik at kundene får valuta for landeveisrøveriet. Og som du sier, dekk til bærene, det er ikke rakettforskning.

Fått tips om at det snart settes opp en jordbærbu i sentrum, med friske bær fra en lokal gård. DA skal jeg handle.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
2 minutes ago, Korgutt said:

Såg en inne på vgd som brukte uttrykket ditt djevelens verk nylig om pizza med ananas. Du vil vel ha deg frabedt at borbje bruker det uttrykket vil jeg tro?

Dette er en skandale, ja!!

Ikke bare tar han seg til rette, men pizza med ananas er alt annet enn djevelens verk©™

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...