Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
10 hours ago, Justice 96 said:

Ja, det tar jeg som en selvfølge. Kan knapt vente på skikkelig moderering der inne. Håper bare ikke at de skuffer totalt. 

Har blitt holdt for narr av VG i 15 år, så jeg blir ikke sjokkert om de durer på i lignende stil, før vgd dør ut og erstattes av diskusjon. 

Jeg ville ikke hatt for høye forhåpninger. Jeg har vært med på ganske mange oppkjøp når det gjelder IT-systemer og det har ikke så mye å si hva som blir sagt i forhold til hva som blir gjort. Mulig det blir litt bedre moderering på vgd til å begynne med, men tror ikke mye penger kommer til å legges inn i det tekniske.

På et eller annet tidspunkt kommer spørsmålet opp: Hvorfor skal samme bedrift betale for vedlikehold av to plattformer for samme funksjon (nett-debatt i dette tilfellet)? Hvis ledelsen ikke spør seg det spørsmålet så har de ikke gjort jobben sin.

Da er det jo en del alternativer, f.eks.
* Droppe en av plattformene (enten beholde kun vgd eller kun diskusjon og ha en plan for å flytte brukere over)
* Lage en ny 3.  plattform som merger brukere fra de to eksisterende.

Uansett: før denne avgjørelsen blir tatt så er det nok begrenset hvor mye penger som legges i å oppdatere de eksisterende plattformene utover det som føles som strengt nødvendig. Den største sjansen er at de nye moderatorene på vgd gir tilbakemelding om at det er umulig å jobbe effektivt på vgd slik at noen grep blir gjort.

Sammenslåing av to lignende produkter der det kommuniseres at "alt skal fortsette som før for begge produkter" er som sagt veldig vanlig, men det betyr ikke at det er en kortsiktig og en langsiktig plan som ligger bak. Jeg blir ikke sjokkert hvis den plattformen som er billigst å vedlikeholde "vinner". 

Når det er sagt: VG har gjort så mange merkelige valg angående vgd at jeg blir egentlig ikke sjokkert av noe som helst utfall.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Tyttebærtryne skrev (5 timer siden):

Godt å se at noen har erfaring med kassetter. Good times. 

Alt av VHS-kassetter ble kastet under flytting. Hadde alle kassetter med Kiss fram til The Elder. Ble senere solgt eller byttet bort. Den mest groteske handlingen hvor jeg burde gått til politiet og anmeldt meg selv, var når jeg kastet min Commodore 64 med spill. Også det under flytting.

Lenke til kommentar
SirOwen skrev (19 minutter siden):

For en deilig maskin det var. Den burde du jo heller ha utstilt i et glassmonter midt i stua ❤️

Definitivt. Ikke noe problem å kjøpe ny maskin for nostalgiens skyld. Det verste er alle rekordene i spill som Summer Games, Winter Games og California games for å nevne noen. Rekorder som ble lagret på diskett etter at den litt ustabile kassettspilleren ble byttet ut.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...