Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har lest at det skyldes nerver som enda ikke har dødd som reagerer i kontakt med proteiner eller noe i soyasaus, så blekkspruten i seg selv er død.

Husker ikke hvor, det var noe vitenskapelig om grunnen til at blekkspruten som serveres, kan bevege seg og virke levende.

Endret av N-4K0
Lenke til kommentar
Stormoen33 skrev (3 minutter siden):

for den

I militæret var det en som kjøpte Alle Menn eller Lek (grisegutten) og der var det en cd med. På den kunne vi høre frekke historier (utrolig!!) 
Uansett så var en av historiene fortalt av en dame som ikke var så stødig i norsk og eneste jeg husker var denne setningen:
"Vi skulle gå bort i den park og kuse litt" Alle som hadde ereksjon mistet den brått og pissa seg nesten ut!!

Lenke til kommentar
dengelgen skrev (1 minutt siden):

I militæret var det en som kjøpte Alle Menn eller Lek (grisegutten) og der var det en cd med. På den kunne vi høre frekke historier (utrolig!!) 
Uansett så var en av historiene fortalt av en dame som ikke var så stødig i norsk og eneste jeg husker var denne setningen:
"Vi skulle gå bort i den park og kuse litt" Alle som hadde ereksjon mistet den brått og pissa seg nesten ut!!

Javel deng?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...