Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Stormoen33 skrev (3 minutter siden):

Tenkte mer på faren for henrettelse jeg da ...

Vi tenkte nok likt der, en jeg kjenner ble skutt i stumpen med en saltbørse!!!
Han hadde vært på slang hos feil bonde

Skrevet
Deila skrev (1 minutt siden):

Har ikke bodd i Oslo hele livet, Moen! Flyttet fra Oslo når jeg skulle begynne i 4.klasse og bodde da et sted rundt 40 min unna Oslo med bil. 

Jessheimpøbler?

Skrevet
Stormoen33 skrev (Akkurat nå):

Jessheimpøbler?

Nope. Nærsnes het stedet. Det er nok mer Asker. Ligger i hvert fall i Asker kommune. 

Skrevet
dengelgen skrev (1 minutt siden):

Høres ut som noe Bård og Harald kunne diktet opp

Haha. Et lite sted, men helt topp å vokse opp der. Kan ikke klage. 

Skrevet
38 minutes ago, HYYYL said:

Kalde Moreller rett fra kjøleskapet - nam

moreller_c.jpg

Vurderte å kjøpe på butikken i kveld, men da jeg så at de skulle ha 79 kroner for en liten pose, ble reaksjonen

oh hell no paternity court GIF by Lauren Lake's Paternity Court

Skrevet
SirOwen skrev (4 minutter siden):

Vurderte å kjøpe på butikken i kveld, men da jeg så at de skulle ha 79 kroner for en liten pose,

Kvinnen kjøper nesten hver dag, men hun er stinn av penger også da.

Skrevet (endret)

Har kjøpt inn ei flaske med hanner Kaptein Morgan. I morgen skal pryyympen slippes løs i hele byen.

Kan for øvrig bekrefte at Nærsnes er vakkert. Kåret til Norges nydeligste sommersted 20 år på rad.

Endret av Yiddo10
Skrevet
Yiddo10 skrev (Akkurat nå):

Har kjøpt inn ei flaske med hanner Kaptein Morgan. I morgen skal pryyympen slippes løs i hele byen.

Er Oslo klar for det? 

Skrevet
dengelgen skrev (Akkurat nå):

Er Oslo klar for det? 

Jeg har hørt at dem har testet flyalarmen flere ganger i kveld. Jeg antar dette bare er et dårlig forsøk på å skjule at dem forbereder seg til morgendagens herjinger.

Skrevet
Yiddo10 skrev (5 minutter siden):

Kan for øvrig bekrefte at Nærsnes er vakkert. Kåret til Norges nydeligste sommersted 20 år på rad.

Nydelig om sommeren ja. Rett ved sjøen. Skjer ikke så mye der om vinteren da.. Men om sommeren er det 10/10. 

Skrevet
Yiddo10 skrev (Akkurat nå):

Jeg har hørt at dem har testet flyalarmen flere ganger i kveld. Jeg antar dette bare er et dårlig forsøk på å skjule at dem forbereder seg til morgendagens herjinger.

Det er såpass ja -regner med Willy Haugli har satt inn alt personell medregnet ridende politi

Skrevet
Yiddo10 skrev (5 minutter siden):

Nærsnes

Kjørte innom der en gang, kun for å pryyyyyympe. Det var mens jeg bodde i den Bærum.

Skrevet
Yiddo10 skrev (3 minutter siden):

Har dykkan hørt om drikkeleken "pryyyyympen går"?

Skrevet
Deila skrev (2 minutter siden):

Nydelig om sommeren ja. Rett ved sjøen. Skjer ikke så mye der om vinteren da.. Men om sommeren er det 10/10. 

Absolutt, har tatt mange mageplask nede ved Ellefsen. Vurderer en tur ut til Ramton for å spille golf i sommer, men den banen der var utrolig liten.

Skrevet
Yiddo10 skrev (2 minutter siden):

Absolutt, har tatt mange mageplask nede ved Ellefsen. Vurderer en tur ut til Ramton for å spille golf i sommer, men den banen der var utrolig liten.

Har spilt mye tennis på Ramton, men ikke prøvd minigolfen. Ser veldig liten ut ja. Vi burde møtes å ta en pils ila sommeren, Yiddo!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...