Gå til innhold

win2k pro


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er enig med Rayline TWB - bruk NTFS. Den eneste grunnen til å bruke FAT16/FAT32 er dersom du dualbooter med Win9x, Linux e.l. og vil ha tilgang til partisjonen i disse OSene.

 

Angående HDD-LED: Det kan være en fordel å ha den plugget inn dersom disken er svært stille (slik som min Seagate Barracuda IV) og man vil finne ut om disken arbeider eller ikke.

Lenke til kommentar

Hmm....har selv en seagate Disk, men droppa HDD-LED da jeg ikke fant ut hvor den skulle.

 

EN ting til:

 

Da windows setup satt i gang spurte den hva slags partisjon jeg vile lage (C:) trykka bare ENTEr så den partisjonerer hele disken.

 

Disken er 160Gb men windows sier den er 131062mb hmmm...

 

VIl jeg få ful ytelse av disken i selve windows?? KAn jeg dele opp i fler partisjone etter windows instalasjonen (med partition magic) ??

 

 

Er det foresten normalt at denbruker ca 1,5 min per % da den partisjonerer disken?? Ser ut til at dette blir en lang natt . :)

Lenke til kommentar
Hmm....har  selv en seagate Disk, men droppa HDD-LED da jeg ikke fant ut hvor den skulle.

RTFM Read The f.u.c.k.i.n.g Manual

Leste manualen, hvordan tror du jeg fikk på de andre kablene??

 

Problemet var HDD_LED inputen ikke var tegnet inn i manualen, og ingen av de integnede hadde samme funksjon som HDD-LED ifølge beskrivelsene i manualen..

 

 

 

HVis jeg må repartisjonere, hva vil det si??

 

Må jeg partisjonere HEL disken igjen...?

 

Hvordan partisjonerer jeg fra windows??

 

Bør jeg kjøre denne partisjoneringen før jeg instalerer noe annet??

 

KAn jeg dele den enorme C disken i flere disker senere?

Lenke til kommentar

Jeje...får se om jeg kobler den på senere.

 

MEN

 

Etter jeg har partisjonert og fått inn windowns kjører jeg SP 4 (har på CD)

 

Hvordan repartisjonerer jeg da så jeg får fram alle 160 gb?? kan jo ikke formatere disken (C:) når windows ligger der, eller...?

 

Håper på svari denne topic så jeg slipper å lage nye hele tiden :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...