75192 Skrevet 9. mai Skrevet 9. mai (endret) Tar patent på varmen som kommer 55 varme grader så dere ikke tåler varmen skal over leve å ikke krepere å dø Endret 9. mai av 75192
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. mai Skrevet 9. mai (endret) Jeg tar patent på ledd som bøyes mottatt vei, men man får aldri den tilbake. Endret 10. mai av TheDarkSycamore - SCM
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. mai Skrevet 10. mai Vi tar patent på utgåtte skosåler.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. mai Skrevet 10. mai Vi tar patent på fryser uten is.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. mai Skrevet 11. mai Vi tar patent på smeltet iskrem.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. mai Skrevet 11. mai Vi tar patent plastposer som det går altfor fort hull på.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. mai Skrevet 11. mai Vi tar patent på ødelagte låser.
N-4K0 Skrevet 11. mai Skrevet 11. mai Jeg tar patent på lås uten nøkkel, som ikke kan åpnes når den er låst.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. mai Skrevet 11. mai Vi tar patent på knuste badekar.
N-4K0 Skrevet 12. mai Skrevet 12. mai Jeg tar patent på baderomsfliser i vidt forskjellige tykkelser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå