Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. juni Skrevet 8. juni Vi tar patent på sugerør laget av frossent vann.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. juni Skrevet 8. juni Vi tar patent på snøskred i fjellet.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. juni Skrevet 9. juni Vi tar patent på Grilling i regnvær.
N-4K0 Skrevet 9. juni Skrevet 9. juni Jeg tar patent på trær med greiner i bakken og røtter i toppen.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. juni Skrevet 9. juni Vi tar patent på luftpastiller.
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. juni Skrevet 10. juni (endret) Jeg tar patent på Ole Lukkøyes magiske tryllesand som gjør folk så våkne og hyperenergiske at de ikke har tid til å sove, spise, gå på do, sitte eller fullføre en eneste tanke. Endret 10. juni av TheDarkSycamore - SCM
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. juni Skrevet 10. juni Vi tar patent på keiserens nye klær. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. juni Skrevet 11. juni MR SPEED skrev (2 timer siden): tar patent på musikken fra 1930 tallet Vi synes at det er mye bra jazz fra 1920-1930-1940 Tallet. Vi tar patent på våt ull.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. juni Skrevet 12. juni Vi tar patent på såpestykker som ligger på bakken.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. juni Skrevet 12. juni Vi tar patent på bruk av skokrem som tannkrem.
N-4K0 Skrevet 12. juni Skrevet 12. juni Jeg tar patent på sjefen for det amerikanske patentkontoret i 1899 som uttalte at "alt som kan finnes opp er allerede oppfunnet"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå