75192 Skrevet i går, 19:01 Skrevet i går, 19:01 Patente på meg @N-4K0 😢🤪 tar patent på lomper med hør på 🤪
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 19:36 Skrevet i går, 19:36 Vi tar patent på snøstorm.
75192 Skrevet i går, 21:07 Skrevet i går, 21:07 Tar patent på de 2 over her @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene )
N-4K0 Skrevet i går, 22:07 Skrevet i går, 22:07 Jeg tar patent på 75's patent på de bergirske tvillingene
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden 75192 skrev (2 timer siden): Tar patent på de 2 over her @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) N-4K0 skrev (1 time siden): Jeg tar patent på 75's patent på de bergirske tvillingene Vi tar patent på rommene dere bor i.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Vi tar patent på tomme hermetikkbokser.
75192 Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Tar patent på GUNES N ROSES å det bilde Welcome To The Jungle 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Jeg tar patent på bremsesporet i trua de som du enda ikke har laget. 🤪😝
75192 Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden (endret) Tar patent på gamel sushi som har gått ut på dato Endret 9 timer siden av 75192
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Vi tar patent på tran.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Vi tar patent på isoporkuler.
N-4K0 Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Jeg tar patent på kulerunde terninger. (jeg vet det finnes, men jeg mener å huske at de har små magneter bak hver tallside og brukes i en skål med magnet i bunnen, eller har små vekter inni, som gjør at de stopper med en av tallsidene vendt opp)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå