Gå til innhold

Oppfølgere...?


Anbefalte innlegg

Vi har alle spilt spill man storkoser oss med, og venter på neste oppfølger som man skal ha på dagen. Men ofte kommer aldri denne oppfølgeren. Mange vil vel ha SW:KOTOR 2, eller Elder Scrolls 4,som er det er mulig å få i femtiden, mens noen (slik som meg), venter sannsynligvis forgjeves på en oppfølger til gode gamle spill som Jones In The Fast lane, eller Colonization.

 

Hvilke(n) oppfølger(e) vil du skal ligge i din samling en gang i fremtiden?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Elder Scrolls 4 er høyt oppe på listen min.

 

Men.... hvis man tar spill av det litt mer obskure slaget, kunne jeg godt tenke meg oppfølgere eller remakes til Knights of Legend(C64), DeathTrap Dungeon(Ps1, PC), Severance:Blade of Darkness(PC), Shogo:MAD(PC), System Shock, og sikkert noen fler.

 

Men mest av alt ønsker jeg at noen skal lage Great Giana 128, en brett for brett rip-off av Mario 64, med bedre grafikk og Chris Huelsbecks musikk. Det hadde vært noe det.

Lenke til kommentar

NWN, med mer SW:Kotor feel på grafikken i.e. konstant slossing, og ikke bare sånn slå....vente i 5 sec, slå...vente...

 

og med BG2 kvalitet single player campaign...

 

med nwn style MP seff :)

 

også KOTOR 2 eller expansion med levler 21-40 hadde vært rått :)

 

Fallout 3 hadde vært konge

 

fifa 2005 :p

Lenke til kommentar

Leste på en nettside at The Elder Scrolls IV skullle komme 7 år etter utgivelsen av The Elder Scrolls III. TES IV skulle ta handling på ferieøya Summerset Isle. Det offisielle navnet ville trolig bli The Elder Scrolls IV: Oblivion.

 

Øya domineres av High Elfs i motsetning til Vvardenfell hvor 50% er Dark Elfs.

 

map01.gif

Endret av CobraM
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...