Gå til innhold

Tur med sønn på tretten år

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å ta med min sønn på en langhelgstur. Vi ønsker å holde prisene nede... Ønsker også direkterute fra Sola (Stavanger). Vi har vært i Gdansk og ønsker noe nytt. Valget står nå mellom Amsterdam og Edinburgh (hvem ville du ha valgt), men er også åpne for andre alternativer. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde jeg hatt en sønn, så hadde jeg gjort det til en business å besøke alle de store badeland i verdens store byer. Morsomt med vannsklier og sånt.

Skrevet
Taurean skrev (10 timer siden):

Hadde jeg hatt en sønn, så hadde jeg gjort det til en business å besøke alle de store badeland i verdens store byer. Morsomt med vannsklier og sånt.

Tja, det stemte lite mot mine ønsker, men fint for deg.

Skrevet

Hva slags interesser har 13-åringen din? Jeg har vært både i Edinburgh og Amsterdam og tenker umiddelbart at sistnevnte har mer å tilby den aldersgruppen kanskje. Selv om jeg storkoste meg begge plassene altså :)

Skrevet

Jeg ville anbefalt Edinburg. Morsom by med mye natur nært på. Camera Obscura er morsomt. Slottet er også bra. Utflukt til Incholm med seler og sjøfugler som man ikke ser så lett i Norge. Menn i skjørt som slår på tromme og spiller sekkepipe.

Første helg i juni har de Moonwalk som en 13-åring sikker ønsker se eller delta i.

Skrevet
hojohansen skrev (På 20.1.2020 den 17.38):

Nesten bare kosetur, han kommer til å reise med 10.-klasse til Auschwitz, så vi tar heller tur innom det jødiske-kvartalet. Tenkte å besøke saltgruvene.

God tur får du/dere ha uansett :)

• Liker 1
Skrevet

Tror nok bare han mener at alle 13-åringer heller vil ha en PS4 fremfor gode minner sammen med sin far. 

Jeg ville garantert ha valgt reise fremfor playstation.

Skrevet
hojohansen skrev (14 minutter siden):

Heldigvis vis tar han grundig feil...

Har dere snakket med gutten og spurt hvor han vil reise?

Kanskje han vil på Tusenfryd..

Gjest Slettet+9817234
Skrevet

Vanskelig å gi råd når en ikke vet hVa poden liker. Blir nok en bra tur ?

Skrevet
Dubious skrev (9 timer siden):

Har dere snakket med gutten og spurt hvor han vil reise?

Kanskje han vil på Tusenfryd..

Vi var der for noen år siden, det holder i massevis.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...