Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Redd for å gjøre samme feil igjen.


Gjest 70f50...b0b

Anbefalte innlegg

Gjest 70f50...b0b

TS her igjen.

En liten oppdatering. Siden jeg skrev dette innlegget for ca 4 uker siden har forholdet vært veldig turbulent. Minst tre episoder som har endt i voldsomme krangler hvor vi ikke har snakket med hverandre på flere dager. Det er henne som har startet disse kranglene fordi  hun har vært misfornøyd med min oppførsel, enten overfor venner, eller hennes barn. Jeg har absolutt ikke gjort noe galt. Overfor barna ville jeg bare være snill å hjelpe til med frokost før skolen, men fikk kjeft fordi jeg brukte for små brødskriver! Sist gang startet krangelen med at jeg satte foten ned for noe hun ville jeg skulle være med på. Et større prosjekt som jeg ikke har tid til pga jobb og sjukdom i egen familie. Jeg prøvde å forklare dette så godt som mulig, men det funket dårlig. Til slutt sa jeg nei og det resulterte i en eksplosjon og utskjelling. Jeg ble stemplet som en drittsekk og jævel. Jeg ba om en beklagelse for det utskjellingen hun kom med og at hun trakk tilbake den stygge tingene hun sa om meg. Men så langt har det ikke skjedd og derfor er det ingen dialog nå mellom oss. Jeg føler heller ingen lyst til å være den som strekker ut en hånd. Jeg har tross alt ikke gjort noe galt. Jeg bare sa nei, det kan jeg dessverre ikke gjøre.

Anonymous poster hash: 70f50...b0b

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er trist å lese at ho er så urettferdig mot deg. Jeg hadde nok reagert på samme måte om jeg var deg. Å få kjeft for sånne ubetydelige ting som for små brødskiver er direkte urettferdig. Forskjell på å gi vanlig beskjed og å klikke i vinkel på grunn av småting.

Det er vanskelig å se noen annen løsning enn at ho egentlig ønsker at forholdet slutter. Hvorfor ellers vil ho oppføre seg sånn? Om ikke bare for å ønske at du skal forandre deg, noe som er urettferdig å kreve.

Kallenavn også, veldig urettferidg.

Det er igjen vanskelig å foreslå noe annet enn å prøve med én siste prat, og da sier du at hvis ikke dette tyranniet og urettferdigheten slutter med én gang, så er forholdet slutt og vi går hver vår vei, fordi du er en rettferdig person som jobber for forholdet og ikke mot. Du kan også si at du ikke skjønner hvorfor du får så mye kjeft når du bare prøver å være hjelpsom, snill og rettferdig. Og du kan si at hvis ho ønsker seg en psykopatisk drittsekk som mann, så er ikke du den rette for ho.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...