Gå til innhold

Problemer med PlanetSide

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lastet nyrlig ned 30dagers demoen av planetside. Etter en vellykket installasjon registrerte jeg meg. Jeg mottok en key som jeg skrev inn og alt gikk bra.

Helt til da jeg skulle logge inn. Da jeg skrev jeg inn brukernavn og passord fikk jeg fram meldinga: "you do not have a planetside subscription." Hvorfor? Jeg har jo det.Alt burde vært ok. En kompis som har fått demoen til å virke så på når jeg registrerte meg så jeg har neppe gjort noe galt.

Noen som har opplevd det samme?

Hva skal jeg gjøre? :dontgetit:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har nok ikke gjort det helt riktig :p

Du får en melding som ber deg om å registrere deg, Trykk ok på dette. Du skal da få opp en internettside hvor det står. "Activate subscription" (eller noe lignende). Tast inn tallkoden du fikk og spillet vil være aktivert i 30 dager. Du kan da logge deg inn.

Skrevet

Gjorde akkuratt som det stod jeg skulle gjøre. kompisen min sa at han fikk samme problem, men at det virket etter ei lita stund. Jeg har nå ventet ei stund men.......

Tror jeg bare dropper hele spillet

Skrevet

Avinstaller det og installer det en gang til. Bare følg instruksjonene og lag en ny account. Du blir bedt om å oppgi kredittkortnummer og slikt, men slapp av, du betaler ingen ting før en måned har gått. Pass på å fjerne accounten din i før det skjer, med mindre du vil betale for å spille lengre da.

Skrevet

Eg har Planetside, og fant fort ut at det er eit spill du bør ha god tid til, det er ikkje slik at du kan spille 30-60 minutter og så stoppe, men spille lenge slik at du kjem inni det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...