Jump to content
jim_smyth

Roborock S5 - har den no-mop sone funksjonen?

Recommended Posts

Hei!

Jeg kommer til å kjøpe meg roborock s5 eller bedre (s5 max eller s6) men lurer på dette med no-mop sone og om dette finnes på s5?

Ser at funksjonen framheves i tester av s5 max men er ikke nevnt i tester av s5. Er dette funksjonalitet som følger appen eller maskinen? Det styres jo fra appen og virker som det er samme all for alle maskinene, men de kan jo ha lagt inn begrensninger for å styre salget det de vil.

Og er s5 max til salgs i Norge? Sliter med å finne den.

Noen som vet?

Edited by jim_smyth

Det finnes ja. Du velger selv hvilken sone digitalt på appen deres. Kjøpte S5 i julegave til mamma. Syntes den er bedre enn 980 fra Irobot. Elkjøp taper 500,- for hver slik de selger ut. Kjøpet er en steal! 

Jeg skrev nettopp elkjøp taper 500,- for hver slik de selger. sier vel seg selv at den ikke blir å komme noe lavere i pris.

jim_smyth skrev (På 3.1.2020 den 19.38):

Og hva må man gjøre for å sette saken som løst, Moderator?

Du bare lar den dø en naturlig død :)

ang no-mop, så kan jeg ikke si jeg finner eller har sett noe slikt jeg heller på min S5, tror du må ha S6 som er litt mer avansert sånn sett..

Edited by aklla

Jeg får sette på moppen og se. S5Max skal ha dette som funksjon iallefall.

Støvsugeren er iallefall himmelsk. Med 2 hunder og lav terskel for å gå inn med sko når man "skal bare" så har en roborock i hovedetasjen gjort underverker for hår og sand i resten av huset. Lar den støvsuge om natta 3-4 ganger i uka.