Spirre Skrevet 25. desember 2019 Skrevet 25. desember 2019 (endret) nvm Endret 27. desember 2019 av Spirre
Mr D Skrevet 25. desember 2019 Skrevet 25. desember 2019 Sitat har du denne tv'en? sony 65" KD65XG7005 Nei. Sitat lurte på om det er noen her som har denne tven stående i stua? Ja, sansynligvis.
aklla Skrevet 25. desember 2019 Skrevet 25. desember 2019 Har sett at slike har stått i stuer, så de er nok kompatible med stue. Hvorfor ikke bare spørre om det du lurer på, for jeg antar dette ikke er en spørreundersøkelse? 1
Spirre Skrevet 25. desember 2019 Forfatter Skrevet 25. desember 2019 (endret) nvm Endret 27. desember 2019 av Spirre 1
aklla Skrevet 25. desember 2019 Skrevet 25. desember 2019 (endret) Spirre skrev (23 minutter siden): okay, så var jeg ikke spesifikk nok, glemte at folk flest er generelt så tette i pappen at de ikke skjønnte at jeg mente å spørre om noen har tven slik at jeg kan få en brukermening om tv'en. så for å spesifisere, jeg lurer på å kjøpe ovenfornevnte tv, og fant ingen gode anmeldelser på nettet, så jeg håpa at noen her kunne bidra med egne erfaringer/meninger om produktet Finnes mange personer som ikke har denne modellen på stua, men som alikevel kan masse om den.. Finner jo masse både reviews og tester av TV`n, men er så tett i pappen at jeg ikke poster de her Lykke til Endret 25. desember 2019 av aklla
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå