Gå til innhold

Hvordan koble rattkonsol og pedal (Logitech ) til gaming PC ?? Krise


Anbefalte innlegg

Hei . Jeg Er far til en på 10-år og lastet ned ett bilspill « Forza Horizon 4» på gaming PC !?.  Og   Jeg rota frem den rattkonsollen og pidalsettet og skrudde dette til bordet, koblet opp alle kontakter å trodde dette skulle stå herlig til å gutten kunne storkose seg ( og jeg ?).   Men Nei ... Ikke har jeg peiling og innsikt på data, spill oppkobling !! Ble helt stressa å reiv vekk greia !! Er det noen som kan hjelpe her med oppsett , filer ect. fOr å få liv i dette ? ? .  Gamingpcen er en Acer nitro og rattkonsollen er logitech som ikke er av nyeste utgave for å si det slik ! Har ingen bruksanvisning . 
er takknemlig for all info her ??. God jul . 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
syar2003 skrev (På 24.12.2019 den 10.28):

Om du forteller eksakt type nummer og modell nummer på Logitech ratt/pedalsett. Samt hvilken Windows 10 versjon og build nummer ?

Så kan vi se om det er noen enhetsdrivere til rattet å oppdrive på Internett som kan være kompatible med pcens operativsystem .

Hei . Det er Windows versjon 10.1909

og rattkonsoll med kobling for pedaler : logitech . Driving force EX.

MIN: E-UL13

PIK:  841 -000008 

håper dette kan hjelpe til en enkel løsning da jeg ikke har mye peiling på div teknologiske fremmedord ??
Alle kontakter passer inn til maskin , så konsoll har strøm og div lys  i rattet . 
Håper denne info kan hjelpe ? ! Takker mye for info 

Lenke til kommentar

Oki . Jo det stemmer , har vært brukt til playstation 4 tidligere , så det forklarer nok at disse to ikke kan parets med Windows eller slikt gaming greier mest sannsynlig . 
mer vell bare da å få handlet noe som passer denna Windows versjonen å håpe jeg får til å komle til dette ,  så greia kommer opp å gå igjen ? . Takker for all svar og respons for dette .     Ha en videre fin jul ? !! 

Lenke til kommentar

Klarte ikke å finne noe håndfast men fant noen kilder, blant annet fra reddit som mener at dette rattet skal funke i Windows. Ville prøvd å lastet ned Logitech gaming software for å se om du får det opp der. Hvis det ikke funker så mener jeg at noen av rattene i driving force serien har en egen programvare

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...