Gå til innhold

Forumet er oppgradert - dette må du vite


Gjest Slettet-404071

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
LMH1 skrev (45 minutter siden):

Problemet er url når man kopierer den blir vist som hyperkobling, får beskjed at fjerner man hyperkoblingen funger det bedre.

Jeg gjorde følgende nå nettopp, og endte opp med en video rett i innlegget mitt:

  1. Finn en tilfeldig video på YouTube.
  2. Høyreklikk på tittelen og kopier lenken, alternativt åpne videoen og kopier hele URLen i adresselinjen.
  3. Lim inn lenken i editoren her på forumet (Cmd/Ctrl + C).
  4. Volià, videoen vises i innlegget mitt!

Kan du prøve dette? Hvis du ikke kommer til steg 4 vil jeg gjerne vite hvilken nettleser og hvilket OS du bruker.

Lenke til kommentar

Windows 10, firefox, virker ut som det funger noen ganger, men ikke alltid, fordi verkstøyer deres tror URL må ha link så den vises som url istedenfor video.

Men en postivt ting med forumet nå, har ikke den bugsen hvor man automatisk blir logget av så ofte, etter noen minutter. Så kan kan skrive innlegg uten problemer å få lagret.

 

Beklager, det oppsto et problem

Vent 1 sekund sekunder før du forsøker et nytt søk

Feilkode: 1C205/3

 

Litt meningløst at man må vente for nytt søk? blir unødvendig å ha søk funksjon om man ikke skal ha bedre tid?

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Savner muligheten til å velge hvor mange emner som vises på forsiden under "dette snakker vi om nå". Likte tidligere å ha listen minst dobbelt så lang. Synes det var kjekt å se hva folk diskuterte og hive seg med på dette.

Edit: Ser nå at det er opprettet et emne for tilbakemeldingen. Så poster denne meldingen der og med en link for andre som eventuelt skulle gjøre som meg

Endret av Mr. Spaceworld
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-404071
Mr. Spaceworld skrev (2 minutter siden):

Savner muligheten til å velge hvor mange emner som vises på forsiden under "dette snakker vi om nå". Likte tidligere å ha listen minst dobbelt så lang. Synes det var kjekt å se hva folk diskuterte og hive seg med på dette.

Hei, og takk for tilbakemelding.

Som et midlertidig alternativ kan du muligens bruke aktivitetsstrømmen "ulest innhold", eller opprette en egen aktivitetsstrøm, med kategoriene du selv ønsker. 

Lenke til kommentar
Datasmurf skrev (43 minutter siden):

Før kunne jeg trykke på antall svar på en tråd for å se hvem som hadde postet mest, men det får jeg ikke til lenger.

Er det en funksjon som har forsvunnet helt, eller er det bare kluss i forbindelse med oppgraderingen?

Såvidt jeg husker var det en egenutviklet funksjon som nå dessverre er borte. Men det har blitt nevnt tidligere, så vi har notert oss ønsket og ser på muligheten for å bringe den tilbake.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hvor er løst knappen? Hvorfor selv om man er logget inn så får man beskjed man må legge inn epost for legge inn kommentar? er innlogging basert på session ikke for hele nettleseren?

Syns det har kommer flere bugs siden forumet har blitt oppgradert, har også problemet man blir logget fort ut. Eller at nettleseren vinduet ikke blir oppdatert selv om man logger ut eller om tiden er utløpt.

Et annet problem, selv om man logger inn på nytt, må man bruke ny fane å kopiere tekst i innlegget på nye fanen, så lagring funger dårlig også.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-404071
LMH1 skrev (Akkurat nå):

Hvor er løst knappen? Hvorfor selv om man er logget inn så får man beskjed man må legge inn epost for legge inn kommentar? er innlogging basert på session ikke for hele nettleseren?

Syns det har kommer flere bugs siden forumet har blitt oppgradert, har også problemet man blir logget fort ut. Eller at nettleseren vinduet ikke blir oppdatert selv om man logger ut eller om tiden er utløpt.

Løst-knappen finnes ikke lenger, og ble antageligvis fjernet av forunprodusentene fordi den ble lite brukt.

At du får beskjed om å legge inn epost for å logge inn, selv om du er innlogget, høres rart ut. Det skal man få opp dersom man ikke er innlogget. Hvis du opplever det igjen, kan du sende et skjermbilde til meg på PM? 

Lenke til kommentar

Kan jo prøve, men fikk ikke samme problem igjen så må være tilfeldig hvis ikke ytelsen er årsaken til problemene overbelasting eller ligdene, ser ut som dere bør forbedre feilmeldingen også:

https://invisioncommunity.com/forums/topic/408420-error-2s1191-any-ideas/

Beklager, det oppsto et problem

Noe gikk galt. Prøv igjen.

Feilkode: 2S119/1

 

Gir ikke mening for oss som ikke er utviklere av forumet. Fikk det når jeg logget av med 2 faner.

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

engang i tiden kunne man på profilen sin se hvor mange innlegg man har i de forskellige kategoriene , samt se innleg som ikke talte med på de "sikklige" kategoriene. jeg ser at man lenger ikke finner dette noen plass, eller er det bare jeg som er helt tapt, hadde vært intresangt og kunne se hvor mange innlegg man har rundomkring på forumet. 

 

( lurer og på om det enda er slik at det offtopic ikke teller med på innlegstelleren ) 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-404071
Mato skrev (7 timer siden):

engang i tiden kunne man på profilen sin se hvor mange innlegg man har i de forskellige kategoriene , samt se innleg som ikke talte med på de "sikklige" kategoriene. jeg ser at man lenger ikke finner dette noen plass, eller er det bare jeg som er helt tapt, hadde vært intresangt og kunne se hvor mange innlegg man har rundomkring på forumet. 

 

( lurer og på om det enda er slik at det offtopic ikke teller med på innlegstelleren ) 

Det er ikke lenger mulig å se statistikk på antall innlegg i de forskjellige kategoriene. Offtopic blir som før ikke telt med i innleggstelleren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...