Gå til innhold

Testet i to år: Elbussene har bare klart drøyt halvparten av ventet kjørelengde [Ekstra]


Redaksjonen.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

batterier er en del af løsningen - men ikke HELE løsningen. Li-ion batterier er ikke lønsomt at genbruke, så de bliver brændt eller brugt som fyldstof i sement støbninger. Hvis nogen tror at el-bus er så smart i kolde klimaer så har de ikke kigget på de med meget meget lille skrift: Read and weap: Bussen opvarmes normalt af elektriske varmepaneler, men som en sikkerhedsforanstaltning findes der i taget dels en varmepumpe dels et lille oliefyr, som drives af det syntetiske dieselbrændstof HVO.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...