Gå til innhold

PL - Manchester United - Liverpool


Snikpellik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes dog ikke denne situasjonen var så opplagt. McTominay er knapt borti Origi som gjør mye ut av det og Atkinson står godt plassert rett ved, og lar den passere. Han hadde allerede lagt lista høyt.

 

Var ikke derfor Liverpool tapte poeng i dag, de spilte en ganske svak kamp, manglet litt energi og ble utkjempet i mange 50-50 dueller på midten. 1-1 er et fair resultat ut fra kampen synes jeg.

Lenke til kommentar

Enig i siste paragrafen. Atkinson ga united mer enn Liverpool i dag fra start.

Lista var høyere for bortelaget enn hjemmelaget

United var klart best, no contest. Liverpool var ræl så bra å få poeng på Old Trafford. United fikk mye mer fra dommer enn Liverpool og det er ikke spesielt fair

Endret av Danielzu
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er ikke enig i det jeg, uansett hvor objektiv jeg prøver å være synes jeg det var ganske likt bortsett fra de to gule. Van Dijks nedløping av James og Fabinhos maltraktering av samme mann ble hverken frispark eller gule kort. Flere andre dueller også som gikk videre. Prøv å se kampen igjen!

6-14 i frispark. Flere situasjoner helt lik. Fornøyd med resultatet, ikke dommeren.

 

Hvorfor kun Fabinho fikk gult er jo rart.

 

 

Alle fornøyde med 1 poeng hver eller?

Endret av Danielzu
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det var riktig avgjørelse ifølge VAR-protokollen.

 

Young og Rojo skulle hatt gule kort, ellers var det vel ikke noe mer. Lista lå høyt og begge lag følte de skulle hatt frispark.

 

Har jeg sagt noe annet? Det gjør ikke VAR mindre fitte selvom det er "riktig". Fasiten er at VAR har og er en katastrofe i PL. "Clear and obvious fouls" hva faen betyr det? Bare tull!

Lenke til kommentar

Har jeg sagt noe annet? Det gjør ikke VAR mindre fitte selvom det er "riktig". Fasiten er at VAR har og er en katastrofe i PL. "Clear and obvious fouls" hva faen betyr det? Bare tull!

Har jeg sagt noe annet? Mener også at VAR er en katastrofe hittil i PL, også på avgjørelser som har gått for mitt lag tidligere. Synes derimot det var ok i dag, som Petter Myhre sa, det er 15-20 sånne taklinger hver kamp, noen får gå og andre ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fitte dommer og fitte VAR. For en jævla vits med VAR i PL "grov feil av dommeren?" Var jo SOLEKLART FRISPARK FOR FAEN

"Always the victim, it's never their fault." 

 

Vanvittig fokus. Blir som da man samlet x antall tusen underskrifter for å saksøke Ramos. Du var vel en av dem også.  :tease:

Endret av Amoralsk
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...