Gå til innhold

Telenor fornyer TV-tilbudet: Utviklerne har jobbet på spreng for å kutte ned forspranget til konkurrentene


Anbefalte innlegg

Det aller viktigste blir hvilken pris man må betale for disse 100 poeng eller hva det nå går i. Når man er vant med å ikke betale for Nrk og TV-pakker. Er blitt vant med å ikke bruke så mange timer foran "fordummings-boksen" i måneden. Så må prisnivået for å komme litt inn i det igjen være deretter. Da nytter det ikke med flere hundrelapper i måneden som prisleie. Netflix koster oss lite pr. måned !!!

 

Og dersom man ikke har Telenorfiber, kan man få TV-tilbudet deres om man har Altibox-fiber og vice versa?

Endret av G
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...

Dette er en spennende utvikling vi står i:

COMPETITION !!

 

Fra artikkelen, denne diskusjonen er basert på:

Quote

Mange konkurrenter, inkludert Telenor-eide Canal Digital Kabel, har valgt Android TV som operativsystem i boksenene har Telenor valgt Linux. Det fungerer godt, men det gir ikke de mulighetene man har til å hente TV-tilpassede apper fra Android-universet.

Og dette må man regne med at er et bevisst valg, for å bremse seerflukten vekk i fra sine egne reklameinntekter de får vi avtaler via de kanalene de tilbyr?

Endret av G
Lenke til kommentar

Kampanjeperioden (for bredband og tv kanaler) gikk ut (6 måneder)

Ringte telenor og spurte om jeg kunne få en bedre pris en fullpris. Men, neida dem nektet.

Sa opp opp tv ab via internett etter det. Etter en liten stund fikk jeg nytt tilbud på epost for dem ville beholde meg som kunde.

Da fikk jeg nytt "tilbudet" 1 år fram i tid for bredband og tv.

Synd å måtte si opp ab for å få bedre pris.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...