Godrick Skrevet 26. desember 2003 Skrevet 26. desember 2003 Det idiotiske spiderman spillet Det nyeste..... Men jeg klarte å bytte det. Jeg sa at det var ødelakt. You're a criminal Det var jo er DRITT spill....
RatmFan Skrevet 26. desember 2003 Skrevet 26. desember 2003 Hearts Of Iron!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Drittspillet kostet meg 319 kroner, og ble solgt et par dager etterpå til Spiderman for en hundrings (da bruktbodene ikke ville ha det, som jeg skjønner ganske godt) Dum Espen, dum Espen, dum Espen Det er jo kjempegøy hvis du har tålmodighet til å sette deg inn i det! Skjønner ikke helt.... Kunne sitte flere timer, uten å skjønne poenget med spillet. Tenkte jeg skulle være genial og være Norge, få med engelskmennene og amerikanerene og KNUSE Hitler og gjengen hans! Alt gikk bra utenom at Norge ble okkupert av Tysklanf . Det tok jo tiår før en tanks eller et fly ble ferdig bygd, og selv med god hjelp fra mine allierte, hadde jeg ikke forsvar eller noe. Alt tar sååååå lang tid. Ca 1000. Spillet suger. Basta. du kunne ikke tenkte deg å sende det til meg da? det er jo et konge spill, elsker hele serien, Europa Universalis f.eks. KONGE spill! Merk: Solgte til Spiderman, da bruktbodene IKKE ville ha det i tipp topp stand..
RatmFan Skrevet 26. desember 2003 Skrevet 26. desember 2003 Størsye drittet? hmm? Det må være Lord of the rings : Fellowship of the ring.Makan til møkkaspill ska du lete lenge etter. Tror jeg skal grave det ned i hagen,m så andre slipper og oppleve det ******* drittspillet! Jeg må si meg helt enig i at Fellowship of the Ring er et av tidenes dårligste spill Allikevel så var det verdt bryet med å laste det ner fra nettet, ettersom det var "bitte litt" kjekt de første 30 minuttene jeg spilte det Du lasta ikke ned spillet. Du fikk det til jul. I know where you live...
Slegga Skrevet 27. desember 2003 Forfatter Skrevet 27. desember 2003 Det idiotiske spiderman spillet Det nyeste..... Men jeg klarte å bytte det. Jeg sa at det var ødelakt. You're a criminal Det var jo er DRITT spill.... Okay, da er det greit
Slegga Skrevet 27. desember 2003 Forfatter Skrevet 27. desember 2003 Størsye drittet? hmm? Det må være Lord of the rings : Fellowship of the ring.Makan til møkkaspill ska du lete lenge etter. Tror jeg skal grave det ned i hagen,m så andre slipper og oppleve det ******* drittspillet! Jeg må si meg helt enig i at Fellowship of the Ring er et av tidenes dårligste spill Allikevel så var det verdt bryet med å laste det ner fra nettet, ettersom det var "bitte litt" kjekt de første 30 minuttene jeg spilte det Du lasta ikke ned spillet. Du fikk det til jul. I know where you live... Dummeste jeg har hørt i hele mitt liv. Fikk det så absolutt ikke til jul
Sheel Skrevet 27. desember 2003 Skrevet 27. desember 2003 Black and White og Tropico, hva ****** tenkte jeg på?? Argh, angrer så ******
Melfacion Skrevet 27. desember 2003 Skrevet 27. desember 2003 Må vel være noe ræl jeg fant i ei billigkasse på spaceworld... "The Reap" verste 30 kronene brukt noensinne
Slegga Skrevet 27. desember 2003 Forfatter Skrevet 27. desember 2003 Må vel være noe ræl jeg fant i ei billigkasse på spaceworld... "The Reap" verste 30 kronene brukt noensinne Hele 30 kr.
Slegga Skrevet 27. desember 2003 Forfatter Skrevet 27. desember 2003 Hearts Of Iron!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Drittspillet kostet meg 319 kroner, og ble solgt et par dager etterpå til Spiderman for en hundrings (da bruktbodene ikke ville ha det, som jeg skjønner ganske godt) Dum Espen, dum Espen, dum Espen Det er jo kjempegøy hvis du har tålmodighet til å sette deg inn i det! Skjønner ikke helt.... Kunne sitte flere timer, uten å skjønne poenget med spillet. Tenkte jeg skulle være genial og være Norge, få med engelskmennene og amerikanerene og KNUSE Hitler og gjengen hans! Alt gikk bra utenom at Norge ble okkupert av Tysklanf . Det tok jo tiår før en tanks eller et fly ble ferdig bygd, og selv med god hjelp fra mine allierte, hadde jeg ikke forsvar eller noe. Alt tar sååååå lang tid. Ca 1000. Spillet suger. Basta. Grunnen for at du syns at spillet suger, er kanskje fordi det var litt for avansert for deg, (No offence RatmFan) Ikke for å irritere, men du har stavet Tyskland (Tysklanf) feil (No offence RatmFan)
killersfreight Skrevet 27. desember 2003 Skrevet 27. desember 2003 Kjøpte POW (prisoner of war) jeg pælma det så likegodt ut på e-18 jeg... kjekt det når di lager ny asfalt der!!!
hwknut Skrevet 27. desember 2003 Skrevet 27. desember 2003 Kjøpte POW (prisoner of war) jeg pælma det så likegodt ut på e-18 jeg... kjekt det når di lager ny asfalt der!!! P.O.W er noe av det værste jeg har spilt. ellers så kasta jeg bort penger på splinter cell. det er noe av det letteste jeg har spilt av spill + at historien var kjedelig!
jin_X Skrevet 27. desember 2003 Skrevet 27. desember 2003 Det må være Rally Championship Extreme Selvom det kosta bare 100 kr dah
NeoGeo Skrevet 28. desember 2003 Skrevet 28. desember 2003 Syns Black&White var ganske ok jeg men det er nok den største bommert kjøpe jeg har gjort alikevel. Det var jo ikke WindowsXP kompatibelt....syns godt de kunne ha skreve det med litt større bokstaver ja jeg har black & white og xp, og det virker helt fint det Hmmm, ser det er flere her som får B&W til og fungere med XP jo, hva har jeg gjort galt?? Det står da tydelig på coveret mitt at det ikke er XP kompatibelt (med tydelig mener jeg bittesmå bokstaver neders på coveret) Har WinXP pro med noen få sikkerhetsoppdateringer
B.H.H Skrevet 29. desember 2003 Skrevet 29. desember 2003 Jeg kjøpte championship manager 01/02 til 599,- men det gikk i søppelbøtta etter 2 dager.....
oblivian Skrevet 29. desember 2003 Skrevet 29. desember 2003 Battlefield 1942...450,- rett i dass :/ Synes spillet er fun. Spesielt DC modden! Men smak og behag. For min del vil jeg vel ikke si at BF1942 (DC) er det dårligste spill-kjøpet jeg noen gang har gjort, og det er faktisk et av de spillenen jeg spiller mest, men aldri har jeg vært borti et spill med dårligere teknisk kvalitet. Ikke virker det som de har tenkt å gjøre noe med det heller. Å spille CoD osv er en drøm i forhold, selv om jeg ikke er så glad i det lenger, sidene det begynner å bli et veldig "hoppende" gørr kjedelig Q3 deathmatch avlegger. Forhåpentligvis kommer det patcher som roer ned hoppingen... Forøvrig må det mest sorry spill-kjøpet jeg noen gang har gjort bli Lord of the Rings: FOTR. Kjøpte det av kjedsomhet og fikk som fortjent.
NetFinity Skrevet 29. desember 2003 Skrevet 29. desember 2003 (endret) Fjernet. Endret 6. mars 2005 av NetFinity
BolleKalle Skrevet 29. desember 2003 Skrevet 29. desember 2003 (endret) Virker som alle her har en torn i siden på Battelfield 1942 og DC. Hva skjer a folkens??? edit: mest waste penger var da jeg kjøpte Police Quest 5: SWAT. omg 4 cd'er med elendig gameplay. Endret 29. desember 2003 av HeRbie
JågI Skrevet 29. desember 2003 Skrevet 29. desember 2003 nesten alle spilla jeg har.. battlefield er jo best enda bedre med DC moden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå