Gå til innhold

ID.3 er på vei, men Volkswagen har allerede planen klar for den neste ID-modellen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mitt poeng er at det bør være nevnt. November 2019 er produksjonsstart. Det eneste som interesserer meg er det som ser ut som et kamera i antennen.

 

Når andre produsenter har biler som er interessante, på veien, solgt, så skal verdens største bilkonsern ha imponerende tall å vise til. Produksjonstall, forespeilte produksjonstall, forhåndstall, salg, osv.

Lenke til kommentar

Mitt poeng er at det bør være nevnt. November 2019 er produksjonsstart. Det eneste som interesserer meg er det som ser ut som et kamera i antennen.

 

Når andre produsenter har biler som er interessante, på veien, solgt, så skal verdens største bilkonsern ha imponerende tall å vise til. Produksjonstall, forespeilte produksjonstall, forhåndstall, salg, osv.

Fremdeles et svar du kan finne selv ved å ta opp en nettleser - så som sagt. Dette er neppe et spørsmål du er særlig interessert i. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mitt poeng er at det bør være nevnt. November 2019 er produksjonsstart. Det eneste som interesserer meg er det som ser ut som et kamera i antennen.

 

Når andre produsenter har biler som er interessante, på veien, solgt, så skal verdens største bilkonsern ha imponerende tall å vise til. Produksjonstall, forespeilte produksjonstall, forhåndstall, salg, osv.

Du får klore deg fast i fornektelsen noen måneder til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...