Gå til innhold

ID.3 er på vei, men Volkswagen har allerede planen klar for den neste ID-modellen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Værmeldingen kan godt stemme, jeg etterspør _når_ dette inntreffer.

Du er ikke særlig interessert i dette uansett.

Svaret på dette kan hvem som helst komme frem til ved å ta opp en nettleser. 

• Liker 1
Skrevet

Mitt poeng er at det bør være nevnt. November 2019 er produksjonsstart. Det eneste som interesserer meg er det som ser ut som et kamera i antennen.

Når andre produsenter har biler som er interessante, på veien, solgt, så skal verdens største bilkonsern ha imponerende tall å vise til. Produksjonstall, forespeilte produksjonstall, forhåndstall, salg, osv.

Skrevet

Mitt poeng er at det bør være nevnt. November 2019 er produksjonsstart. Det eneste som interesserer meg er det som ser ut som et kamera i antennen.

Når andre produsenter har biler som er interessante, på veien, solgt, så skal verdens største bilkonsern ha imponerende tall å vise til. Produksjonstall, forespeilte produksjonstall, forhåndstall, salg, osv.

Fremdeles et svar du kan finne selv ved å ta opp en nettleser - så som sagt. Dette er neppe et spørsmål du er særlig interessert i. 

• Liker 1
Skrevet

Du får klore deg fast i fornektelsen noen måneder til.

Skrevet

Fornektelsen av hva da? Nyhetsverdien så langt gikk ut på dato i ~2014.

«ID.3 er på vei», men ikke i praktisk forstand.

Det er enkelte som sier at vi ikke landet på månen heller. 

• Liker 1
Skrevet

Forskjellen er,

på vei - kjørebane

på vei - ikke tilgjengelig for kjøp enda

Du er nødt til å leve under en stein, om du mener at ID.3 nå ikke blir en realitet. 

• Liker 1
Skrevet

Det gjør jeg altså ikke. Merk at _blir_ ikke tilsvarer _er_. Derav laber nyhetsverdi.

Lever under en stein, eller tviler på at ID.3 kommer på markedet? 

Er svaret "Nei og Ja", så lever du uansett under en stein. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...